گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، آخرین اظهارنظر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در آستانه آغاز بازی های پاراآسیایی

به گزارش مجله فضای وب، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تأکید کرد، نمایندگان کشورمان در سومین دوره بازی های پاراآسیایی به دنبال ارتقای رتبه خود در این رقابت ها خواهند بود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، آخرین اظهارنظر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در آستانه آغاز بازی های پاراآسیایی

از سفر با تور لحظه آخری سریلانکا 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، حمید علی صمیمی با بیان این مطلب که ملی پوشان شرایط خوبی دارند و برنامه های آمادگی خود را پیگیری می نمایند، گفت: ملی پوشان تیم های مختلف تمرینات و فعالیت های آماده سازی شان را مطابق برنامه پیگیری می نمایند تا در این رقابت ها پیروز عمل نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در ابتدای ورود به جاکارتا مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه با گذشت زمان برطرف شده است. خوشبختانه شرایط به خوبی پیش رفته است و کارها طبق برنامه انجام می گردد.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با بیان اینکه استراتژی ما حفظ صندلی چهارمی است، تاکید نمود: هم ورزشکاران هم قسم شده اند این صندلی را ارتقا دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 676

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، آخرین اظهارنظر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در آستانه آغاز بازی های پاراآسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، آخرین اظهارنظر رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در آستانه آغاز بازی های پاراآسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید