گزارش نخستین تمرین استقلال پس از شکست در دربی

به گزارش مجله فضای وب، نخستین تمرین استقلال پس از شکست در دربی 90 با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار گردید.

گزارش نخستین تمرین استقلال پس از شکست در دربی

به گزارش ایسنا، تمرین امروز (دوشنبه اول مهر) استقلالی ها از ساعت 10 صبح در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد. پیش از این تمرین، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال جلسه ای پیرامون شرایط این تیم با استراماچونی برگزار کرد و طرفین درباره مسائل جاری باشگاه و راه های بهبود شرایط تیم به گفت وگو پرداختند.

با حضور استراماچونی در محل تمرین آبی ها، او به مدت 45 دقیقه جلسه ای را با بازیکنان برگزار کرد و با آنها صحبت کرد. پس از صحبت های او بازیکنان استقلال جلسه ای 10 دقیقه ای با یکدیگر برگزار کردند و برای موفقیت تیم هم دل شدند. استراماچونی دیروز (یکشنبه) هم در نشست خبری اعلام نموده بود که باید به باخت در دربی واکنش نشان دهند، در نتیجه احتمالا این جلسه طولانی با بازیکنان به همین دلیل بوده است.

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از داربی گفته بود: باختن در داربی اتفاقی است که باید به آن واکنش نشان دهیم نه این که آرام باشیم. ما این داربی را باختیم ولی تازه چهار مسابقه را پشت سر گذاشته ایم و امتیازاتی را که می خواستیم نگرفتیم. از این پس باید به دنبال جمع کردن امتیازات باشیم.

از ساعت 11 تمرین استقلالی ها با گرم کردن و دویدن میان موانع آغاز شد و در ادامه بازیکنانی که در داربی به میدان رفته بودند به ریکاوری مشغول شدند و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به فوتبال درون تیمی پرداختند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 409

به "گزارش نخستین تمرین استقلال پس از شکست در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش نخستین تمرین استقلال پس از شکست در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید