48 ساعت سرنوشت ساز در ایتالیا، استراماچونی به استقلال برمی شود؟

به گزارش مجله فضای وب، مدیران باشگاه استقلال تاکید داشتند برای توافق با آندره استراماچونی و دریافت تخفیف از این مربی راهی ایتالیا شده اند اما به یکباره خبر از مذاکره برای بازگشت این مربی منتشر شد.

48 ساعت سرنوشت ساز در ایتالیا، استراماچونی به استقلال برمی شود؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیران باشگاه استقلال چند روز پیش اعلام کردند برای رسیدن به توافق با آندره استراماچونی و دریافت تخفیف از این مربی به خاطر بدهی سنگین به وی راهی ایتالیا شده اند.

اما شب گذشته سایت توتو مرکاتو ایتالیا به یکباره افشا کرد جلسه استقلالی ها با استراماچونی برای بازگشت این مربی ایتالیایی تدارک دیده شده است.

این سایت از جلسه پنهانی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال و فدریکو پاستورلو مدیر برنامه استراماچونی در روز سه شنبه در شهر رم اطلاع داد تا این مربی ایتالیایی را به تیم استقلال بازگردانند. توتو مرکاتو اعلام نموده است پیشنهاد استقلال به استراماچونی دو ساله بوده و وزیر ورزش ایران هم از بازگشت این مربی حمایت می نماید.

سایت ایتالیایی در ادامه تاکید نموده تصمیم استراماچونی به بیماری کرونا مرتبط است و 48 ساعت آینده در تصمیم گیری این مربی سرنوشت ساز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1093

به "48 ساعت سرنوشت ساز در ایتالیا، استراماچونی به استقلال برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "48 ساعت سرنوشت ساز در ایتالیا، استراماچونی به استقلال برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید