6 پرسپولیسی تیم ملی آماده بازی در هنگ گنگ

به گزارش مجله فضای وب، این بار با وجود دعوت از لژیونرها برای اردوی تیم ملی، پرسپولیس بیشترین سهمیه را در بین نفرات انتخاب شده توسط ویلموتس دارد.

6 پرسپولیسی تیم ملی آماده بازی در هنگ گنگ

مارک ویلموتس و کادر جدید تیم ملی حالا قدم در راه تازه ای گذاشته اند و بعد از دو اردو جهت بازی های تدارکاتی حالا برای اولین بازی رسمی آماده خواهند شد.

تیم ملی از دو فیفادی شهریورماه، اولی را مفت و مجانی از دست داد چراکه در روز اول استراحت داشت و می توانست یک بازی تدارکاتی انجام دهد، اما روز 19 شهریور باید در نخستین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی در هنگ کنگ به مصاف این تیم برود.

برای این بازی شش بازیکن از پرسپولیس به اردوی تیم ملی دعوت شده اند اما باید دید کدام یک شانس بازی را خواهند داشت.

در پست دروازه بانی بعید است صندلی بیرانوند دستخوش تغییر گردد و بعید است حسینی و مظاهری تهدیدی برایش باشند.

شاید اگر این بازی هم محبت آمیز بود امکان تست گلرهای دیگر از سوی ویلموتس وجود داشت اما بعید است مرد بلژیکی برای این بازی در پست حساس دروازه بانی ریسک کند.

در خط دفاع احتمال بازی کنعانی زادگان کنار پورعلی گنجی در قلب دفاع وجود دارد اما مجید حسینی هم یک رقیب بزرگ برای کنعانی است و شانس بازی او شاید 40 به 60 به سود رقیب باشد. محمد نادری هم در دفاع چپ شانس زیادی برای بازی ندارد مگر اینکه ویلموتس، میلاد محمدی را نیمکت نشین کند و نادری شگفتانه ترکیب او در هنگ کنگ باشد.

در خط میانی احمد نوراللهی بر خلاف گذشته کم شانس نیست هرچند با وجود دعوت نشدن سعید عزت اللهی رقبای باتجربه ای مثل امید ابراهیمی، احسان حاجی صفی و مسعود شجاعی دارد که در صورت نیمکت نشین شدن حداقل دوتا از آنها بازی خواهد نمود.

اما بیشتر از نوراللهی دو هافبک کناری پرسپولیس شانس بازی دارند؛ امیری و ترابی می توانند وینگرهای چپ و راست تیم ملی در اولین بازی رسمی ویلموتس باشند و می توان گفت پرسپولیس در فاز حمله هم صاحب بازیکن خواهد بود.

به عبارتی می توان از حضور قطعی بیرانوند در ترکیب تیم ملی حرف زد اما بقیه نفرات شرایط مبهمی برای بازی کردن دارند.

در بین چهار نفر دیگر البته شانس وحید امیری برای بازی کردن بیشتر به نظر می رسد هرچند نوراللهی و ترابی هم بیشتر از نادری شانس بازی در این میدان را خواهند داشت.

ویلموتس تا کنون در دو بازی رسمی سوریه و کره جنوبی تیم ملی را راهنمایی نموده و دیدار با هنگ کنگ سومین بازی رسمی تیم ملی تحت راهنمایی او به حساب می آید.

در دو بازی قبلی و در دیدار با سوریه، بیرانوند و امیری در ترکیب اصلی بودند و کنعانی زادگان و ترابی به عنوان نیمکت نشین در نیمه دوم به میدان رفتند. در آن بازی نوراللهی روی نیمکت بود اما اصلاً بازی نکرد.

در بازی با کره جنوبی در سئول هم بیرانوند، کنعانی زادگان و ترابی فیکس بودند و امیری، نوراللهی و علیپور در نیمه دوم به میدان رفتند که البته حضور 6 پرسپولیسی در زمین همزمان نشد و بعید است در دیدار با هنگ کنگ هم اتفاق بیفتد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 353

به "6 پرسپولیسی تیم ملی آماده بازی در هنگ گنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 پرسپولیسی تیم ملی آماده بازی در هنگ گنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید