اجازه نمی دهیم میراث تاریخی ایران را نابود نمایند

به گزارش مجله فضای وب، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید نمود: ساخت زیرگذر شهری باعث خسارت های غیرقابل جبران برای تمدن چندهزارساله شوش خواهد بود؛ اجازه نمی دهیم میراث تاریخی ایران را نابود نمایند.

اجازه نمی دهیم میراث تاریخی ایران را نابود نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، به دنبال مصوبه شورای تامین شهر شوش برای شروع مجدد اجرایی کردن طرح تعویض پل روگذر شوش ـ اندیمشک و تبدیل آن به زیرگذر، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واکنش نشان داد و در قدم نخست محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و یک تیم از معاونت برای پیگیری و آنالیز وضعیت به شهر باستانی شوش رفتند.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در صفحه شخصی خود در توئیتر این اقدام را محکوم کرد و نوشت: متولیان شهر شوش با حکم شبانه، ساخت زیرگذر شهری را شروع کردند! این اقدام باعث خسارت های غیرقابل جبران برای تمدن چندهزارساله ما خواهد بود! اجازه نمی دهیم میراث تاریخی ایران را نابود نمایند! هم شکایت می کنیم هم به معاون میراث گفتم به جد پیگیر موضوع باشد!

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 120

به "اجازه نمی دهیم میراث تاریخی ایران را نابود نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه نمی دهیم میراث تاریخی ایران را نابود نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید