رونالدو پس از کسب 2 جایزه گلوب ساکر: بهتر از این نمی شد سال جدید را آ غاز کنم

به گزارش مجله فضای وب، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس برای پنجمین بار جایزه بهترین بازیکن سال را در مراسم گلوب ساکر دریافت کرد.

رونالدو پس از کسب 2 جایزه گلوب ساکر: بهتر از این نمی شد سال جدید را آ غاز کنم

به گزارش خبرنگاران، مراسم سالانه معرفی بهترین های فوتبال جهان موسوم به گلوب ساکر در شهر دبی امارات شب گذشته (پنجشنبه) برگزار گردید و در آن کریستیانو رونالدو همچون سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2019 انتخاب شد.

این سومین بار متوالی و در مجموع پنجمین باری است که ستاره پرتغالی یوونتوس این جایزه را از آن خود می نماید. او پیش از این در سال های 2011، 2014، 2016 و 2017 این جایزه را از آن خود نموده بود. کاپیتان 33 ساله تیم ملی پرتغال در حالی این جایزه را از آن خود کرد که در سال 2018 موفق به کسب هیچ جایزه فردی دیگری نشده بود. او برای کسب جایزه گلوب ساکر رقبایی مانند آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید و کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن داشت.

رونالدو پس از کسب جایزه گلوب ساکر که پس از توپ طلا و جایزه فیفا سومین جایزه فردی ارزشمند جهانی فوتبال محسوب می گردد، پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام گذاشت و در آن نوشت: چه راهی بهتر از این برای شروع سال جدید. بابت قدردانی و توجهی که امروز دریافت کردم، تشکر می کنم.

رونالدو نه تنها جایزه بهترین بازیکن سال بلکه جایزه بهترین گل سال را به خاطر گل قیچی برگردانش به یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته دریافت کرد.

شب گذشته همچنین باشگاه اتلتیکو مادرید به عنوان بهترین باشگاه فوتبال جهان در سال 2018 معرفی گردید. روخی بلانکو در سالی که گذشت، قهرمان لیگ اروپا شده بود.

در همین حال دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه که تابستان سال 2018 با خروس ها قهرمان جام جهانی شد نیز به عنوان بهترین سرمربی سال معرفی گردید.

همچنین فابیو پاراتیچی از باشگاه یوونتوس جایزه بهترین مدیر ورزشی سال، ژرژ مندز، مدیربرنامه های رونالدو جایزه بهترین مدیربرنامه سال، بلیز متویدی، هافبک فرانسوی یوونتوس جایزه پیشرفت سال، رونالدو نازاریو، فابیو کاپلو و زونیمیر بوبان هم جوایزی را بابت دستاورد های ورزشی شان کسب کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 123

به "رونالدو پس از کسب 2 جایزه گلوب ساکر: بهتر از این نمی شد سال جدید را آ غاز کنم" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونالدو پس از کسب 2 جایزه گلوب ساکر: بهتر از این نمی شد سال جدید را آ غاز کنم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو پس از کسب 2 جایزه گلوب ساکر: بهتر از این نمی شد سال جدید را آ غاز کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید