شاه علی دوست: 5 ثانیه غفلت کردیم و باختیم، دایی از عملکرد ما راضی بود

به گزارش مجله فضای وب، کاپیتان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که غفلت پنج ثانیه ای بازیکنان این تیم باعث گردیده است تا آنها برابر تراکتورسازی شکست بخورند.

شاه علی دوست: 5 ثانیه غفلت کردیم و باختیم، دایی از عملکرد ما راضی بود

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شکست سایپا برابر تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر گفت: ما شاهد بازی جانانه از سوی هر دو تیم بودیم و فکر می کنم علی دایی از عملکرد تیم ما راضی بود. ما روی یک ضربه کرنر فقط پنج ثانیه غفلت کردیم. تراکتورسازی روی تجربه مسعود شجاعی خیلی زود ضربه کرنر را زد و همین غفلت باعث شد تا گل بخوریم و بازی را واگذار کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در ادامه تأکید کرد: ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و کمترین حق مان دریافت تساوی بود. در طول بازی فرصت های خوبی داشتیم که متأسفانه هدر رفت و در نهایت شکست خوردیم. حالا باید این باخت را فراموش نموده و به فکر بازی بعد باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کسب چهار امتیاز در چهار بازی قابل قبول است؟، گفت: ما فصل گذشته صندلی خوبی را به دست آوردیم و این عملکرد با توجه به وضعیتی که در فصل قبل داشتیم، زیاد خوب نیست. البته عملکرد فنی تیم در بازی با ذوب آهن و تراکتورسازی خوب بود و شکل تیمی ما در آینده بهتر خواهد شد. ما تیم بی برنامه ای نیستیم و قطعاً در بازی های آینده بهتر امتیاز خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 8

به "شاه علی دوست: 5 ثانیه غفلت کردیم و باختیم، دایی از عملکرد ما راضی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: 5 ثانیه غفلت کردیم و باختیم، دایی از عملکرد ما راضی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید