شروط انجمن لبنی برای صرف نظر از درخواست واردات شیرخشک

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، رضا باکری، دبیر انجمن تولیدکنندگان صنایع لبنی ایران در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: چنانچه روزانه مقدار 19هزارتن شیرخام به قیمت بهای تمام گردیده به علاوه 17درصد سود، تحویل صنایع لبنی شود، این انجمن ازدرخواست خود برای واردات 25 هزار تن شیرخشک جهت تأمین کسری شیرخام دریافتی صنایع لبنی، صرفنظر می نماید.

شروط انجمن لبنی برای صرف نظر از درخواست واردات شیرخشک

در این نامه آمده است: احتیاج و یا عدم احتیاج به واردات 25هزار تن شیرخشک صنعتی به کشمکش فی مابین صنایع لبنی و دامدارها از یک طرف و بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنایع از طرف دیگر بدل گردیده است و هر یک از طرفین برای متقاعد کردن هیات محترم وزیران و ستاد اقتصاد مقاومتی صدها دلیل ارائه می کنند.

در نامه انجمن صنایع لبنی ایران به وزیرجهادکشاورزی آمده است که برای سرانجام دادن به این کشمکش پیشنهاد ذیل به وزارت جهاد کشاورزی و دامدارها ارائه می شود: وزارت جهاد کشاورزی مدعی فراوری 11 میلیون تن شیرخام در کشور است؛ بنابراین قطعأ برای تحویل 7 میلیون تن شیرخام درسال به کارخانجات این انجمن هیچ مشکلی نخواهد داشت. چنانچه این قرارداد بین انجمن صنایع لبنی ایران و انجمن گاوداران ایران منعقد و به امضاء برسد و روزانه مقدار 19هزارتن شیرخام به قیمت بهای تمام گردیده به علاوه 17درصد سود تحویل صنایع لبنی شود. این انجمن از درخواست خود برای واردات 25 هزار تن شیرخشک جهت تأمین کسری شیرخام دریافتی صنایع لبنی صرف نظر می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1

به "شروط انجمن لبنی برای صرف نظر از درخواست واردات شیرخشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط انجمن لبنی برای صرف نظر از درخواست واردات شیرخشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید