ضرورت افزایش سقف وام های اشتغال مددجویان در سال 98

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، مجید الهی راد در دیدار با علی قربانی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه اشتغال، یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد در شرایط کنونی کشور است، اظهار کرد: خوشبختانه کمیته امداد در حوزه مالی با ایجاد اشتغال پایدار به صورت مؤثر و هدفمند عمل نموده است.

ضرورت افزایش سقف وام های اشتغال مددجویان در سال 98

الهی راد با اشاره به اینکه سقف تسهیلات اشتغال زایی مددجویان تا 50 میلیون تومان است، توضیح داد: این رقم تنها برای راه اندازی اشتغال در حوزه دام پروری کفاف می دهد و این در حالی است که 90 درصد طرح های اشتغال این نهاد در حوزه دام پروری است.

وی همچنین بر ایجاد اشتغال های نوین در تقویت اقتصاد بومی و محلی خراسان شمالی تأکید کرد و گفت: البته برای ایجاد این نوع طرح ها نیازمند 100 تا 70 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی در بخش های اشتغال، بتوانیم زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه برای سال 97، حدود 30 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل تبصره 16 قانون بودجه به مددجویان این نهاد تخصیص یافته است، اضافه نمود: تاکنون 75 درصد این تسهیلات در خراسان شمالی جذب شده است.

الهی راد به تسهیلات ارائه شده از سوی این نهاد برای خودکفایی مددجویان در 9 ماه گذشته اشاره نمود و اضافه نمود: در این مدت حدود 18 میلیارد تومان از محل تبصره 16 قانون بودجه، به صورت قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 131

به "ضرورت افزایش سقف وام های اشتغال مددجویان در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت افزایش سقف وام های اشتغال مددجویان در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید