علی علیپور: مجبور بودیم بازی کنیم و حتی نمی توانستیم حرف بزنیم، بدنم از خستگی در حال لرزیدن است

به گزارش مجله فضای وب، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درحالی که بازیکنان ملی پوش و امید مان را در اختیار نداشتیم برای ما بازی گذاشتند و ما مجبور بودیم که در این شرایط بازی کنیم.

علی علیپور: مجبور بودیم بازی کنیم و حتی نمی توانستیم حرف بزنیم، بدنم از خستگی در حال لرزیدن است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, علی علیپور بعد از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان, گفت: درحالی که بازیکنان ملی پوش و امید مان را در اختیار نداشتیم برای ما بازی گذاشتند و ما مجبور بودیم که در این شرایط بازی کنیم و حتی نمی توانستیم حرف بزنیم. امیدواریم به ما هم مقداری نگاه گردد، چون من همین الان که اینجا هستم تمام بدنم از خستگی و کوفتگی در حال لرزیدن است. عالیشاه: با 2 روز تمرین مقابل تیم های لیگ 2 هم نمی توان عملکرد خوبی داشت چه برسد به پیکان، گلایه های برانکو طبیعی است شجاع خلیل زاده: بازیکنان نیمکت نشین ما جای نوه برانکو بودند، بدن مان در نیمه اول کُپ نموده بود

وی درباره داوری این دیدار گفت: بهتر است کارشناسان صحنه ها را ببینند و کارشناسی نمایند. اگر لازم باشد من صحنه هایی را در اینستاگرامم منتشر می کنم که حتی داوران بین المللی صحنه هایی را روی بازیکنان ما نه خطا گرفتند و نه پنالتی، اما در بازی امروز با بدن گذاشتن های جزئی و برخورد های معمولی بازیکنان حریف خطا می گرفتند و زحمت تیم را هدر می دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 96

به "علی علیپور: مجبور بودیم بازی کنیم و حتی نمی توانستیم حرف بزنیم، بدنم از خستگی در حال لرزیدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی علیپور: مجبور بودیم بازی کنیم و حتی نمی توانستیم حرف بزنیم، بدنم از خستگی در حال لرزیدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید