معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید

به گزارش مجله فضای وب، بازی موبایلی Slam.IO تنها یک هدف را برای بازیکنان تعبیه نموده و آن هم نابودی سایر بازیکنان است.

معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید

به گزارش خبرنگار ، شرکت های بازی سازی که در پی جذب مخاطبانشان در دنیای بازی های موبایلی هستند همیشه در کوشش اند تا بتوانند یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده را به مخاطبانشان ارائه دهند. در این بین بازی Slam.IO یکی از بازی هایی است که سعی می نماید مخاطب را با نابودی سایر بازیکنان سرگرم نماید.

به همین دلیل میخواهد تا امروز به معرفی بازی Slam.IO بپردازد.

ساختار بازی اندروید و آیفون Slam.IO بدین شکل است که چهار بازیکن در یک محیط با موانع مختلف قرار می گیرند.

حال شما تنها می توانید کاراکتر خود را به چپ و راست راهنمایی کنید و به واسطه دکمه ای که در پایین و سمت راست قرار داده شده، یک ضربه سنگین وارد کنید.

حال نکته ای که این بازی را از سایر بازی های مشابه رقابتی متمایز نموده، همین ساختار بازی و نحوه بازی کردن شما است. کاراکتری که در واقع یک گلوله رنگی عصبانی است که میان آسمان و زمین در حال حرکت است. به عبارتی شما شخصی هستید که با پرش هایی به سمت راست و چپ، مانع از به دام افتادن کاراکترتان می شوید. در بازی موبایل Slam.IO تنها یک هدف برای بازیکنان تعبیه شده و آن هم نابودی سایر بازیکنان است.

حال سوال پیش می آید که روند نابودی و به دام انداختن سایر بازیکنان به چه شکل است؟

در Slam.IO زمانی که یک مسابقه را شروع می کنید، موانعی را در کف محیط مشاهده می کنید که تیغ های برنده ای هستند و شما را از بین می برند.

حال اگر نتوانید کاراکتر خود را پس از ضربه خوردن یا در طول برخورد های مختلف راهنمایی کنید، به این تیغ ها برخورد نموده و کشته می شوید (البته در برخی از راند ها تیغه ها علاوه بر پایین محیط، در بالای سر شما هم قرار گرفته اند).

از این رو باید سعی کنید با استفاده از استراتژی های مختلف و ضربه های خود سایر بازیکنان را به دام بیاندازید تا برنده شوید. در این میان اشاره کنم که هر بازی در چند راند مختلف برگزار می گردد و بازیکنان برتر با توجه به تعداد راند هایی که پیروز شده اند، انتخاب می شوند. همچنین اگر در یک راند اول شدید، مراقب عملکردتان در سایر راند ها هم باشید.

برای مثال اگر در راند اول برنده شوید و در سایر راند ها هم بتوانید رتبه دوم را کسب کنید، برنده میدان خواهید بود؛ مگر اینکه یکی از بازیکنان دو یا سه بار پشت هم برنده گردد.

Slam.IO یک بازی رقابتی است اما این گفته بدین معنا نیست که این بازی اندروید و آیفون فاقد بخش تک نفره باشد.

تیم سازنده از یک حالت تک نفره هم استفاده نموده تا بازیکنان بتوانند بیش از پیش و قبل از ورود به حالت PvP با ساختار بازی آشنا شوند.

در این حالت با چیدن استراتژی و مشاهده مانع و نحوه تاثیرگذاری شان، می توانید گیم پلی خود را ارتقا دهید و برای هر نبردی آماده شوید.

همچنین استودیو LeftRight از کاراکتر های متعددی استفاده نموده که می توانید آن ها را در جریان پیشروی و ارتقای سطح تان دریافت کنید.

با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Slam.IO تجربه ای جالب و هیجان انگیز است که می تواند ساعت ها شما و دوستان تان را در کنار یکدیگر سرگرم کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 128

به "معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی Slam.IO برای مخاطبان IOS و اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید