گلستان کم التهاب ترین استان در زمینه تأمین دارو بوده است

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: سهمیه برنج و شکر ستاد تنظیم بازار کشور به استان ابلاغ و به زودی توزیع می گردد،.

گلستان کم التهاب ترین استان در زمینه تأمین دارو بوده است

وی اضافه کرد: سهمیه ستاد تنظیم بازار کشور برای استان 200 تن برنج و 100 تن شکر است.

هاشمی ادامه داد: نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برای برنج تایلندی پنج هزار و 700 و شکر سه هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید این که مرغ در استان باید هزار تومان کمتر نسبت به بازار تهران به مردم عرضه گردد، اضافه کرد: گلستان در هشت ماهه اول سال سالجاری 9.2 درصد افزایش فراوری نسبت به مشابه سال قبل افزایش جوجه ریزی داشته است و گلستان یکی از استان های شاخص کشور در فراوری گوشت مرغ است.

استاندار گلستان با بیان این که بعضی از دستگاه های اجرایی استان جهت تخصیص در بودجه سال 98 مصوباتی خوبی داشتند، یاد آور شد: در حوزه زهکشی استان نزدیک به 100 میلیارد تومان مصوبات استان بوده که با پیگیری دستگاه مرتبط به نتایج خوبی خواهد رسید.

هاشمی مصوبات حوزه راه آهن را نزدیک 80 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: در حوزه آب هم نزدیک 100 میلیارد تومان مصوبات داشتیم که پیگیری مسئولان حوزه مربوطه را می طلبد.

وی عدم شفافیت را معضلی برای استان دانست و گفت: اگر همه اقدامات در کشور بصورت سیستماتیک انجام گردد، با ایجاد شفافیت می توان مبادی فساد را شناسایی و با آن مبارزه کرد.

استاندار گلستان با اشاره به این که بعد از 13 آبان کشور به سمت ثبات در حال حرکت است، گفت: این استان در بحث تامین دارو و لوازم پزشکی جز کم التهاب ترین استان ها بوده است.

وی در بخشی دیگری از بیانات خود اشاره ای به مسائل نشریات و چاپخانه های استان داشت و توضیح داد: آگهی های دستگاه های اجرایی استان طبق مجوز اداره فرهنگ و ارشاد به صورت دوره بین نشریات استان توزیع شده تا مسئله ای در این حوزه احساس نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 105

به "گلستان کم التهاب ترین استان در زمینه تأمین دارو بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلستان کم التهاب ترین استان در زمینه تأمین دارو بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید