شروع مذاکرات بایرن مونیخ با توخل

به گزارش مجله فضای وب، باشگاه بایرن مونیخ مذاکرات خود را با سرمربی کنونی پاری سن ژرمن شروع کرد.

شروع مذاکرات بایرن مونیخ با توخل

با تور آلمان پاییزی از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، براساس گزارش نشریه فرانسوی Le10Sport، مدیران باشگاه بایرن مونیخ اخیراً با توماس توخل تماس گرفته و مذاکرات خود را برای حضور این سرمربی آلمانی روی نیمکت سرمربیگری باواریایی ها شروع نموده اند. براساس این گزارش، سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند اولویت اول مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای سپردن راهنمایی باواریایی هاست.

باشگاه بایرن مونیخ در ماه نوامبر بود که نیکو کواچ را پس از شکست 5 بر یک تحقیرآمیز این تیم مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس لیگای آلمان از سمت سرمربیگری بایرن اخراج کرد و سکان راهنمایی سرخپوشان مونیخی را تا انتها فصل به هانسی فلیک، دستیار کواچ سپرد.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ در سال 2018 پیش از انتخاب نیکو کواچ، خواستار استخدام توماس توخل بودند و حتی مذاکراتی با سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند داشتند، اما در نهایت پاری سن ژرمن زودتر از قهرمان آلمان، توخل 46 ساله را به خدمت گرفت.

توماس توخل که تا انتها ماه ژوئن 2021 تحت قرارداد باشگاه پاری سن ژرمن است، تیم تحت راهنماییش در حال حاضر با 45 امتیاز صدرنشین لوشامپیونه است و با قدرت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 706

به "شروع مذاکرات بایرن مونیخ با توخل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات بایرن مونیخ با توخل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید