بارسلونا هیجان زده از ایده دیوانه وار جرارد پیکه!

به گزارش مجله فضای وب، مسابقات خاصی که به وسیله جرارد پیکه راه اندازی شده به خط سرانجام خود رسید.

بارسلونا هیجان زده از ایده دیوانه وار جرارد پیکه!

به گزارش ورزش سه، 90 هزار تماشاگر در نوکمپ و یک و نیم میلیون نفر که به وسیله رسانه های مختلف اجتماعی به هم متصل شدند. این ها اعداد باورنکردنی فینال های لیگ کینگز هستند، تورنمنت فوتبال 7 نفره که به وسیله جرارد پیکه ایجاد شد و حالا به انتها خود رسیده است. یک نمایش باورنکردنی با فوتبال، نیمه نهایی و فینال، همراه با هزار چیز دیگر.

بازیکنان چهار تیم انتهای همگی با یک اتوبوس، با استقبال باورنکردنی جمعیت، با حال و هوای بازی های لیگ قهرمانان بارسلونا وارد شدند. بعلاوه سرگروه های چهار فینالیست با یک رفتار ویژه روبرو شدند؛ جایی که آن ها با همراهی پیکه با هلیکوپتر به نوکمپ رسیدند.

آن ها سوار یک چرخ دستی گلف شدند که به وسیله فوتبالیست سابق راهنمایی می شد و جرارد نیز جام را روی سکوی خود حمل می کرد. یک زمین فوتبال 7 نفره روی زمین چمن طراحی شد که سرگروه های هر تیم گوشه مخصوص به خود را داشتند تا احساسات شان را با طرفداران به اشتراک بگذارند.

در میان تماشاگران برجسته، رئیس بارسلونا یعنی خوان لاپورتا، داوید ویا و بعلاوه سرخیو آگوئرو و ایکر کاسیاس، به عنوان روسای دو تیم از 12 تیمی که در اولین دوره لیگ پادشاهان شرکت کردند، حاضر بودند. البته تیم های آن ها قبل از فینال چهار تیم حذف شدند، اما همه روسای تیم ها برای نمایش نهایی حضور داشتند. نیمار، دوست صمیمی پیکه هم در آن جا حاضر بود.

دو خواننده آرژانتینی بسیار مشهور به نام های تیاگو پیزک و لالی و چهار خواننده رپ هم در ورزشگاه حضور داشتند که فضایی هیجان انگیز را برای طرفداران رقم زده بودند. کینگز لیگ از روز اول تا آخرین روز یک موفقیت بود و ماجراجویی تازه آغاز شده است. مسابقات بانوان به نام لیگ کوئینز، برنامه ریزی شده است. پیکه نمی توانست قوی تر از این آغاز کند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1402 بروزرسانی: 7 فروردین 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2210

به "بارسلونا هیجان زده از ایده دیوانه وار جرارد پیکه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا هیجان زده از ایده دیوانه وار جرارد پیکه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید