بازی حدس کلمه اندروید

به گزارش مجله فضای وب، طرفدار بازی های حدس کلمه هستید؟ می خواهید سرعت و هوش خود را به چالش بکشید؟ دوست دارید در کنار بازی، زبان انگلیسی و دایره لغات خود را نیز تقویت کنید؟

بازی حدس کلمه اندروید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام کافه بازار، در این صورت بازی حدس کلمه اندرویدگسپیک یک گزینه فوق العاده برای شما خواهد بود. اگر از تم قدیمی و تکراری بازی با کلمات خسته شده اید و به دنبال یک فضای جدید با ایده های نو هستید پیشنهاد می کنم در ادامه این مطلب با همراه باشید تا بیشتر با یک بازی فکری حدس کلمه کاملا خاص آشنا شویم.

بازی فکری حدس کلمه با ایده ای جدید و سرگرم کننده

گسپیک از دو کلمه انگلیسی guess و pic تشکیل شده که به معنای حدس عکس است. در این بازی حدس کلمه اندروید شما باید با استفاده از حروفی که در اختیار شما قرار داده شده نام تصویری که به صورت مات در صفحه قرار گرفته است را حدس بزنید. با حدس حروف تصویر به تدریج واضح تر می شود تا در نهایت بتوانید نام تصویر را به طور کامل وارد کنید. در واقع بازی گسپیک در عین حال که یک بازی فکری حدس کلمه است، یک بازی حدس عکس هیجان انگیز نیز محسوب می شود.

در ابتدا شاید حدس زدن تصاویر کار سختی نباشد اما به تدریج مراحل سخت تر شده و شما باید با بازی با کلمات و استفاده از هوش خود تصاویر را حدس بزنید. ویژگی های این بازی تنها به همین موارد ختم نمی شود و گسپیک چیزهای بیشتری برای شگفت زده کردن شما دارد.

تقویت زبان انگلیسی با بازی حدس کلمه اندروید

گسپیک یک ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را از یک بازی هوش به بازی آموزش زبان انلگیسی تبدیل می کند! در این بازی حدس کلمه اندروید شما می توانید با تغییر تنظیمات از فارسی به انگلیسی، توانایی خود را با حدس کلمات انگلیسی به چالش بکشید. این ویژگی به دلیل همراه شدن کلمات با تصویر و چالش فکری که برای رسیدن به پاسخ طی خواهید کرد سبب می شود تا کلمات انگلیسی را برای مدت طولانی به خاطر بسپارید و هرگز از قلم نیاندازید. گسپیک یک راه حل عالی برای آموزش زبان انگلیسی به بچه هایی است که روش های عادی آموزش را دوست ندارند.

آشنایی با فضای بازی گسپیک

فضای بازی بسیار ساده است و افراد در سنین مختلف مسئله ای برای استفاده و لذت بردن از این بازی فکری حدس کلمه نخواهند داشت. بالای صفحه تصویری که باید حدس بزنید به صورت مات قرار گرفته است.

در اوایل بازی تصاویر در همان نگاه اول قابل حدس زدن هستند اما در مراحل بالاتر میزان مات بودن تصاویر نیز افزایش پیدا خواهد کرد و گسپیک به یک بازی حدس عکس چالش برانگیز تبدیل خواهد شد. در پایین صفحه نیز حروفی که می توانید از آن ها برای حدس عکس و بازی با کلمات استفاده کنید قرار گرفته اند. شما تعداد محدودی جان برای حدس کلمات و حروف دارید و باید سعی کنید با کمترین اشتباه کلمه مورد نظر را حدس بزنید.

راهنمایی ها و کمک های بازی

اگر در هر مرحله از این بازی حدس کلمه اندروید دچار مشکل شدید و هیچ ایده ای برای حدس تصویر نداشتید، اصلا نگران نباشید چون راهنمایی هایی برای نجات شما وجود دارد. شما می توانید با از دست دادن چند سکه از راهنمایی نمایش یک حرف، نمایش جواب، راهنمای تصویری و یک شانس استفاده کنید. اگر تعداد سکه های شما کم است و نمی توانید از راهنمایی ها استفاده کنید یا جان های خود را از دست داده اید، می توانید با خرید سکه به بازی برگردید و شانس خود را برای حدس کلمات و عکس ها دوباره امتحان کنید.

سرعت و هوش خود را به چالش بکشید

بعد از پشت سر گذاشتن هر مرحله، اگر فکر می کنید که جواب خیلی آسان بود و این بازی هوش نتوانسته است شما را به چالش بکشد، می توانید گزینه بازی چالش برانگیز را انتخاب کنید.

در این بخش از بازی شما در ازای از دست دادن تعداد کمی سکه وارد یک بازی هوش که نیازمند سرعت عمل بالایی است خواهید شد و اگر بتوانید در مدت زمان کوتاهی به درستی تصاویری که به شما نمایش داده می شود را انتخاب کنید امتیاز بالایی کسب خواهید کرد. بازی چالش برانگیز در مراحل بالاتر سخت تر و چالش برانگیز تر خواهد شد. اگر به دنبال چالش هستید این گزینه شما را به مبارزه ای نفس گیر دعوت می کند.

گرافیک جذاب و انیمیشن های بامزه

مطمئنا این بازی حدس کلمه اندروید آن قدر سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می تواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند. در واقع به دلیل وجود انیمیشن های بامزه و گرافیک جذاب و مراحل جالب بازی هرگز محیط بازی برای شما کسل کننده و خسته کننده نخواهد شد. به این ترتیب می توانید از صدها ساعت بازی با کلمات و حدس عکس لذت ببرید، هوش و حافظه خود را به چالش بکشید و معلومات خود را افزایش دهید.

دانلود بازی حدس کلمه اندروید گسپیک

بازی حدس کلمه اندروید گسپیک را می توانید از دانلود بازی حدس کلمه کنید. این بازی با اکثر نسخه ها اندروید و دستگاه های مختلف اندرویدی سازگار است و برای اجرا به سخت افزار خاصی نیز نیاز ندارند. به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که این بازی دارد همه اعضای خانواده نیز می توانند از آن استفاده کنند. سایر بازی ها رو هم می توانید از این لینک مشاهده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 342

به "بازی حدس کلمه اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی حدس کلمه اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید