دو انسان پرنده در تعقیب یک جامبوجت در آسمان دبی

به گزارش مجله فضای وب، به تازگی ویدئویی از پرواز دو مرد با جت پک در کنار یک جامبوجت در آسمان شهر دبی منتشر شده است. این دو جت من در کنار بزرگ ترین هواپیمای مسافربری دنیا پرواز کردند. با خبرنگاران همراه باشید تا این ویدیو را که بخشی از ویدیوی تبلیغاتی شرکت هواپیمایی امارات است، ببینید.

دو انسان پرنده در تعقیب یک جامبوجت در آسمان دبی

ایو راس (Yves Ross) جت من معروف سوئیسی و شاگردش وینس رفت (Vince Reffet) که در انجام حرکات با جت پک شناخته شده هستند، اخیرا یک ویدئو از خودشان منتشر نموده اند که این دو نفر را در حال اوج دریافت و پرواز در اطراف یک ایرباس A380 اماراتی نشان می دهد (اگر بخواهیم تخصصی تر صحبت کنیم یک سوپر جامبوجت که حتی از بوئینگ 747 هم عریض تر است؛ هواپیمایی که اولین بار نام مستعار جامبو را به آن دادند).

گفتنی است که هردو از جت پک هایی استفاده می نمایند که دارای 4 موتور JetCat P2000 هستند و حداکثر سرعت آن ها 200 کیلومتر بر ساعت است. درگذشته دیده بودیم که این دو نفر با تجهیزات سفارشی شان، پرواز در کنار یک بوئینگ b17 (یک هواپیمای بمب افکن 4 موتوره سنگین) و پرش و پرواز بر فراز دره گرند کانیون را تجربه نموده بودند و اخیرا در یک حرکت جالب دیگر از همین دست و فقط برای هیجان، بر فراز آسمان دبی پرواز کردند. البته کاملا درست است که این حرکت، درواقع فقط تبلیغی برای خطوط هواپیمایی امارات در دبی است، اما نمی توان بیان کرد که این نمایش تأثیرگذار و قابل توجه نیست. زمانی که راس و رفت در بالا، پایین و اطراف بوئینگ A380 (بزرگ ترین هواپیمای مسافربری جهان) هستند، این هواپیما در ارتفاع 4000 فوتی است و تصاویر به وسیله یک هلیکوپتر ضبط می شوند. آن ها در وب سایتشان گفته اند که:درحالی که به ظاهر فیلم برداری کاملا بی دردسر به نظر می رسد، اما برنامه ریزی های پرزحمت و همکاری دقیق و تمرکز شدید بر روی امنیت است که تمامی کارها را ممکن نموده است . منبع:thevergeمنبع: کجارو
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 788

به "دو انسان پرنده در تعقیب یک جامبوجت در آسمان دبی" امتیاز دهید

1 کاربر به "دو انسان پرنده در تعقیب یک جامبوجت در آسمان دبی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو انسان پرنده در تعقیب یک جامبوجت در آسمان دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید