سهرابیان معادلات را بر هم زد و رییس قایقرانی شد

به گزارش مجله فضای وب، مجمع فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کرد.

سهرابیان معادلات را بر هم زد و رییس قایقرانی شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی در حالی برگزار گشت که سهرابیان پیش بینی ها را بر هم زد و از مجمع برای ریاست چهارساله رای اعتماد گرفت.

مجمع انتخاباتی قایقرانی عصر امروز (سه شنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار گشت. شهنازی دبیرکل کمیته المپیک، گواری سرپرست فدراسیون و شروین اسبقیان از دیگر مسئولین حاضر در مجمع بودند.

در ابتدای این مجمع، حسین دهقانی دبیر مجمع در حالی از انصراف خسرو ابراهیمی به صورت مکتوب خبر داد که نام وی پیش از این در بین کاندیداها نبود. همین طور ناصر طالبی، فرحناز امیرشقاقی ، سعید کاظمی و سید رضا میرابوطالبی نیز از حضور در انتخابات انصراف دادند.

پس از آن علیرضا سهرابیان، رضا گل محمدی و محسن میلاد برنامه های خود را برای مدیریت فدراسیون ارائه دادند. پیش از آغاز رای گیری، دوربین مدار بسته سالن که بالای سر جایگاه نوشتن ارای هیاتها بود با پاکت پوشانده شد. یکی از روسای هیاتها در هنگام نوشتن رای از برگه خود عکس گرفت که به او تذکر داده شد.

در پایان رای گیری علیرضا سهرابیان با 21 رای رئیس فدراسیون شد. رضا گل محمدی 17 رای آورد. محسن میلاد دیگر کاندیدای این انتخابات پیروز به کسب رای از سوی حاضران مجمع نشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 158

به "سهرابیان معادلات را بر هم زد و رییس قایقرانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان معادلات را بر هم زد و رییس قایقرانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید