شانس دوباره به رادو چشمک زد

به گزارش مجله فضای وب، این یک احتمال خیلی جدی است که در بازی با نساجی از بوژیدار رادوشویچ بازی بگیرد و بازی سخت تر برابر الدحیل را بگذارد برای بیرانوند که تا آن زمان خستگی اش هم رفع می گردد.

شانس دوباره به رادو چشمک زد

به گزارش خبرنگاران ، زمان بازی پرسپولیس و نساجی تغییر کند یا نکند، بعید است برانکو دروازه تیمش در این بازی را به علیرضا بیرانوند بسپارد. دلیلش هم روشن است. این دروازه بان دو سه روزی می شود که به اردوی تیم ملی رفته و تا چهارشنبه هفته آینده برنمی شود. یعنی درست پیش از بازی پرسپولیس و نساجی. بازی ای که در یکی از سه روز پایانی هفته آینده برگزار می شود و دوشنبه بعد از آن، پرسپولیس باید در یک بازی سرنوشت ساز از الدحیل پذیرایی کند.

مشکل، همین فاصله کم دو بازی است که در خوشبینانه ترین حالت به 5 روز می رسد و علاوه بر آن، خستگی بیرانوند در تمرینات تیم ملی را هم باید در نظر بگیریم. البته برانکو بارها گفت و ثابت نموده که هیچ بازی ای را پیش پای بازی دیگری قربانی نخواهد کرد اما این یک احتمال خیلی جدی است که در بازی با نساجی از بوژیدار رادوشویچ بازی بگیرد و بازی سخت تر برابر الدحیل را بگذارد برای بیرانوند که تا آن زمان خستگی اش هم رفع می شود.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 33

به "شانس دوباره به رادو چشمک زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس دوباره به رادو چشمک زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید