عجیب ترین موزه دنیا را بشناسید!

به گزارش مجله فضای وب، موزه ای در آلمان وجود دارد که به معضل خروپف می پردازد و در آن اطلاعات مفیدی درباره خروپف به شما داده می گردد، به طوریکه در شهر آلفلد آلمان اکثر آن هایی که با این معظل روبرو هستند به جای مطب دکتر به این موزه پناه می برند! این موزه یکی از عجیب ترین موزه های دنیا به حساب می آید.

عجیب ترین موزه دنیا را بشناسید!

از گذشته تا به امروز اکثر انسان ها در زمان خواب با مسئله ای روبرو هستند که بیشتر از آنکه خودشان را آزار بدهد، اطرافیانشان را اذیت می نماید. بله حدستان درست است، مبحثی که درباره آن صحبت می کنیم، خروپف است.

خروپف لرزش مجرای تنفسی و به تبع آن ایجاد صدا به خاطر بسته شدن راستا هوا در هنگام تنفس به هنگام خواب است، اما همین لرزش مجرای تنفسی در بعضی از نقاط دنیا همچون آلمان به اندازه ای مشکل ایجاد نموده و مهم شده که موزه ای به آن اختصاص پیدا نموده است.

این موزه که با نام موزه خروپف شناخته می گردد، در شهر آلفلد آلمان قرار گرفته و به قدری در انتقال اطلاعات مفید توانا بوده که بیشتر اهالی شهر برای حل مشکل خروپف به جای مراجعه به مطب دکتر به موزه می روند.

افرادی که به موزه خروپف می روند با حدود 400 راه چاره برای خروپف آشنا می شوند. آن ها در این موزه داستان های معروف ترین خروپف نماینده های تاریخ را مرور می نمایند و با دستاوردهای یک پزشک آلمانی که سال ها به دنبال راه چاره های خروپف بوده، آشنا می شوند.

بازدیدنمایندگان موزه خروپف در این موزه اشیایی چون سازهای بادی، ماسک ضد خروپف، وسایل پروتزی، پین های بینی و یک سری وسایل الکتریکی را می بینند. آن ها در موزه خروپف متوجه می شوند که براساس تحقیقات بعضی از دانشمندان سازهای بادی با تقویت عضلات و باز کردن راه تنفس به بیماران دچار خروپف های سطحی یاری می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: همگردی
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 274

به "عجیب ترین موزه دنیا را بشناسید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عجیب ترین موزه دنیا را بشناسید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین موزه دنیا را بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید