مایدا چیچیچ: شکست برابر ویتنام تاثیر خوبی روی تیم من می گذارد

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: نتوانستیم در برابر فشار حریف مقاومت کنیم، اما مطمینم این شکست تایثر خوبی در ادامه مسابقه ها روی تیم من می گذارد.

مایدا چیچیچ: شکست برابر ویتنام تاثیر خوبی روی تیم من می گذارد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، مایدا چیچیچ بعد از شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل ویتنام گفت: فکر می کنم امروز همه آنچه در توان داشتیم را استفاده نکردیم. در ست پنجم همواره شانس دخیل است و این موضوع در بازی امروز هم وجود داشت.

او ادامه داد: هر امتیاز در این دیدار بسیار مهم و تاثیرگذار بود و هر دو تیم کوشش زیادی را انجام دادند. همانطور که همه دیدند یک امتیاز می توانست همه چیز را تغییر دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: نمی توانم دقیق بگویم که چه اتفاقی برای تیم من افتاد، اما آنچه مهم است این بود که فشار زیادی در این مسابقه متحمل شدیم و نتوانستیم در برابر این فشار مقاومت کنیم و در نهایت این بازی را واگذار کردیم. هر چند احساس می کنم این شکست نتیجه خوبی در ادامه روی تیمم خواهد داشت.

او در ادامه اضافه کرد: اطمینان دارم که در بازی بعدی هر چه در توان داریم، ارائه خواهیم داد. هر چند به خوبی می دانیم که بازی سختی پیش روی ما خواهد بود.

مایدا در انتها گفت: در حال حاضر احساس خوبی ندارم و این احساس بعد از شکست کاملا طبیعی است و در ورزش حرفه ای باخت همواره یک سر ماجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 452

به "مایدا چیچیچ: شکست برابر ویتنام تاثیر خوبی روی تیم من می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایدا چیچیچ: شکست برابر ویتنام تاثیر خوبی روی تیم من می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید