نما سازی ساختمان

به گزارش مجله فضای وب، نمای ساختمان | طراحی نمای ساختمان | نما مدرن | نمای کلاسیک | طراحی نما ساختمان | نما کلاسیک | نمای مدرن | بازسازی نما ساختمان | اجرای نمای ساختمان | بازسازی نما

نما سازی ساختمان

جهت دریافت خدمات بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نماسازی ساختمان

نماسازی در هر 4 طرف از ساختمان که باز باشد اجباری است . نماهای کناری میتوانند مشابه و یا هماهنگ با نمای اصلی ساختمان طراحی شوند . ساختمان های بلند در واقع یک نوع تهاجم به نماهای شهری هستند چرا که این قابلیت را دارند که با تاثیراتی که بر محیط پیرامون خود میگذارند تغییراتی اساسی را در سیمای خیابان ها به وجود بیاورند پس نمای ساختمان مدرن و یا کلاسیک به همراه المان هایی که در آن وجود دارد مخصوصا در ساختمان های بلند مرتبه نه تنها تاثیر بسیار زیادی بر محیط اطراف میگذارد بلکه به دلیل وسعت و مقیاس شان بر محتوا و زمینه های شهری نیز تاثیر گذار هستند .

در مقیاس شهری ساختمان های با ارتفاع کم و یا بناهای مرتفع و انبوه نقاطی با فشار محیطی بالا هستند که از بزرگرین مشکلاتی که که ساختمان های بلند مرتبه ایجاد میکنند تاثیرات بصری است که بر سیمای شهری میگذارند . در هر صورت این ساختمان های بلند مرتبه جزء جدا نشدنی از معماری قرن حاضر هستند و این موضوع که بر اثرات منفی ساختمان های بلند صحبت میکنیم این طور نیست که جنبه های مثبت آن را نادیده بگیریم تاثیراتی از قبیل صرفه جویی کردن در زمین و جلو گیری از رشد کردن افقی شهر ها ، تقویت سیمای شهری در حال توسعه ، استفاده بهینه از زیر ساخت های شهری که هر یک از اهمیت بسیاری برخوردار است .

ساختمان های بلند مرتبه حتی این قابلیت را دارند تا به عنوان الگویی در نظر گرفته شوند برای نشان دادن توسعه شهری که چنین الگوهایی قاعدتا نیازمند به فرایندی جامع و کامل برای شناخت اصول و استانداردها در رابطه با طراحی نما و یکپارچه کردن فضاهای شهری و داخل کردن طراحی معماری به بخش صنعت ساختمان سازی است لذا در معماری ساختمان های مرتفع باید مسایلی از قبیل بافت های شهری ، هویت محیط ، حفظ میراث فرهنگی و تاریخی ، شرایط و موقعیت جغرافیایی محل پروژه ، سیمای خیابانی که پروژه در داخل آن قرار گرفته است و حتی سایر مقررات برنامه ریزی شده و همه و همه باید رعایت شده باشند تا ساختمان و نمای آن از لحاظ انسانی موثر و مفید واقع گردد .

از پروژه های دکوراسیون لوکس بازسازی و دکوراسیون و کابینت آشپزخانه شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا بازدید فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 856

به "نما سازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نما سازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید