هزار میلیارد ریال در زیرساخت های برق بوشهر سرمایه گذاری می گردد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، امرالله پاراد در مراسم افتتاح پروژه های برقرسانی بوشهر با بیان اینکه تابستان سال جاری به سبب کمبود فراوری با مشکلاتی روبرو بودیم گفت: حمایت استاندار و معاونان استانداری بوشهر در مدیریت توزیع برق در تابستان با تغییر ساعات کار ادارات مشکلات این حوزه را کاهش داد.

هزار میلیارد ریال در زیرساخت های برق بوشهر سرمایه گذاری می گردد

وی با بیان اینکه خاموشی ها در حوزه توزیع در استان بوشهر کاهش یافته است توضیح داد: خاموشی ها در بخش توزیع از 360 دقیقه به 310 دقیقه کاهش یافته است که این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به حوزه حل مشکلات این شرکت، به اجرای پروژه های برقرسانی پرداخت و اضافه نمود: اجرای پروژه های حوزه توزیع برق بر عهده شرکت توزیع نیروی برق است که به عنوان خط مقدم صنعت برق محسوب می گردد.

پاراد با اشاره به اینکه این شرکت پاسخگوی مطالبات مردم در شبانه روز است توضیح داد: سالانه برای توسعه زیرساخت ها در شبکه توزیع افزون بر 100 میلیارد تومان پروژه برقرسانی در استان بوشهر اجرا می گردد.

وی از افتتاح پروژه های برقرسانی از دهه فجر سال قبل تا هفته دولت سال جاری خبرداد و اضافه نمود: در این مدت 427 میلیارد ریال پروژه برق رسانی در استان بوشهر اجرا و افتتاح گردیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه از پروژه های یاد گردیده 108 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 96 کیلومتر شبکه فشار ضعیف اجرا گردیده است خاطر نشان کرد: در مدت یاد گردیده 320 دستگاه ترانسفورماتور نصب و تعویض گردیده است.

پاراد با بیان اینکه بیشترین فعالیت برقرسانی در شهرستان بوشهر بوده است گفت: 16 میلیارد تومان از پروژه های اجرا گردیده در شهرستان بوشهر بوده است.

وی از اجرای پروژه های برقرسانی در شهر بوشهر، منطقه بهمنی و چغادک خبرداد و اعلام کرد: در این مناطق 36 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 28 کیلومتر شبکه فشار ضعیف اجرا گردیده و 150 دستگاه ترانسفورماتور نصب و تعویض گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 27

به "هزار میلیارد ریال در زیرساخت های برق بوشهر سرمایه گذاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزار میلیارد ریال در زیرساخت های برق بوشهر سرمایه گذاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید