هیگواین در ناپولی می ماند

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: برخلاف شایعاتی که از جدایی مهاجم آرژانتینی ناپولی از آبی پوشان سن پائولو حکایت داشته اند، بازیکن پیشین رئال مادرید در جنوب ایتالیا به دوران بازیگری اش ادامه خواهد داد.

هیگواین در ناپولی می ماند

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو جونتولی، مدیر اجرایی جدید باشگاه ناپولی تأکید کرد که گونسالو ایگواین در جمع آبی پوشان شهر ناپل می ماند و شایعاتی که درباره خروج او از سن پائولو منتشر شده است، صحت ندارند.

جونتولی که پیش از این به عنوان مدیر تیم کارپی در دسته دوم فوتبال ایتالیا فعالیت داشت، در گفت و گو با سایت توتومرکاتو وب در مورد برنامه های ناپولی تحت راهنمایی سرمربی جدید این تیم، مائوریتزیو ساری گفت: زمانی که از ناپولی با من تماس دریافتد، فکر کردم که این تیم قصد خرید یکی از بازیکنان کارپی را دارد، اما حالا خودم در ناپولی هستم و این رؤیایی بود که به حقیقت پیوست. حالا می خواهم توانایی های خودم را در این پست نشان دهم. کوشش خواهم کرد که میانگین سنی ناپولی را کاهش دهم و تیمی باکیفیت بسازم. من ساری را از 20 سال پیش می شناسم، اما او قبل از اینکه من استخدام شوم، به ناپولی پیوست.

مدیر اجرایی باشگاه ناپولی درباره اخباری مبنی بر انتقال ایگواین و نارضایتی او از ماندن در تیمی که نتوانسته است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، تأکید کرد: ایگواین در ناپولی می ماند. چند تیم باشگاه ایتالیایی درباره از ما سؤال پرسیده اند، اما او در ناپولی می ماند. کریستین زاپاتا هم از چند تیم بزرگ پیشنهاد دارد، اما او فقط به صورت قرضی از ما جدا می گردد، چون نمی خواهیم این بازیکن را از دست بدهیم.

جونتولی درباره کوششش برای به خدمت دریافت متئو دارمیان، بازیکن تورینو هم اذعان داشت: اینکه ما با تورینو وارد مذاکره شده ایم صحت دارد و این تیم هم به جذب ژورگینیو و عمر القدوری تمایل دارد. فعلاً برای ما اولویت تقویت خط دفاع و میانی تیم است.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 568

به "هیگواین در ناپولی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیگواین در ناپولی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید