پارکینگ بزرگ جت های شخصی رؤسای گوگل

به گزارش مجله فضای وب، لری پیچ، سرگوی برین و اریک اشمیت، به وسیله یکی از شرکت هایی که در مالکیت دارند، یک پیشنهاد 33 میلیون دلاری برای خرید یک ساختمان عظیم تاریخی ارائه داده اند، ارزش این پیشنهاد 33 میلیون دلار است و ساختمان مورد نظر ساختمان هنگار وان است که زمانی در مانتین ویوی کالیفرنیا پذیرای هواپیماهای عظیم بود.

پارکینگ بزرگ جت های شخصی رؤسای گوگل

این ساختمان هم اکنون در مالکیت ناسا است. رؤسای گوگل هم اکنون 8 هواپیمای جت شخصی دارند، آنها در قسمتی از درخواست خریدشان، متقاضی استفاده از دو سوم فضای ساختمان هنگار وان برای جت های شخصی شان شده اند.

به نظر می رسد که قبول این پیشنهاد هم به نفع ناسا و هم به نفع رؤسای گوگل باشد، چرا که با این کار هم ناسا یک عمارت تاریخی را حفظ خواهد نمود و هم گوگل جایی برای محافظت از جت های شخصی اش پیدا خواهد نمود.

هنگار وان ساختمانی عظیم با بیش از 32 هزار متر مربع مساحت و یکی از ساختمان های شاخص سیلیکون ولی است. این ساختمان مظهری از معماری مدرن نیمه قرن بیستم به شمار میرود.

هنگار وان در سال های دهه سی ساخته شد و آشیانه ای برای هواپیماهای نیروی دریایی بود. یک مهندس آلمانی به نام دکتر کارل آرنشتیاین با همکاری ویلبور واتسون، معماری این ساختمان عظیم را برعهده داشتند.

این ساختمان شبکه ای پیچیده از تیرهای فلزی است که با پوشش فلز گالوانیزه پوشش داده شده اند. طول این بنا، 345 متر و عرض آن 94 متر و ارتفاع آن 60 متر است.

منبع: 1 پزشک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

منبع: برترین ها
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1756

به "پارکینگ بزرگ جت های شخصی رؤسای گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ بزرگ جت های شخصی رؤسای گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید