سفر به آمریکا: پر رمز و رازترین منطقه ایالت فلوریدا در آمریکا

به گزارش مجله فضای وب، کمتر کسی است که به فلوریدا سفر نموده باشد و از منطقه گردشگری بُک تاور گاردنز، دیدن ننموده باشد، این مکان تفریحی-گردشگری به دلیل ساختار عجیب و غریبش، اسرار آمیز ترین منطقه فلوریدا محسوب می گردد.

سفر به آمریکا: پر رمز و رازترین منطقه ایالت فلوریدا در آمریکا

اگر علاقمند به دریافت خدمات خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بُک تاور گاردنز (Bok Tower Gardens) مکان گردشگری تاریخی-ملی است که بازدید از آن برای عموم (بیشتر بخش های آن) آزاد است.

باغ هایی به مساحت 250 هکتار و ساختمان هایی که بیشتر آن ها دارای بافت قدیمی مشابه ساختار فلوریدا هستند و با هزینه ی ناچیز می توان از این پارک ها دیدن کرد. این باغ اصطلاحا رویاها را به واقعیت تبدیل نموده است.

ادوارد دبلیو بُک (Edward W. Bok)، سردبیر یکی از معروف ترین مجلات فلوریدا بود و مکانی را تجسم کرد که دارای فضای هنری و آرامش بخش و معنوی است؛ او می خواست با الهام دریافت از این تصویر ذهنی چنین مکانی را در دنیا واقعی بسازد. او و همسرش مِری لوییز کُرتیس بُک (Mary Louise Curtis Bok) با گذشتن از در آمدی که از طریق ی کار در مجله هایی مثل Ladies Home Journal به دست آورده بودند، توانستند تصویر ذهنی خود را در دنیای واقعی پیاده نموده و بُک تاور گاردنز را در فلوریدای مرکزی تاسیس نمایند (آن ها همچنین موسس انستیتوی موسیقی کُرتیس در فلوریدا هم هستند).

در دهه 1920 آن ها تعدادی از معماران برجسته مناظر طبیعی را برای حقیقت بخشیدن به رویای خود استخدام کردند.

طرح باغ های Bok تحت نظارت فردریک لوُ اُلمستد جونیور (Frederick Law Olmsted, Jr.) بود، وی چند سال قبل از آن، در نیویورک سیتی پارک مشهور مرکزی نیویورک را طراحی نموده بود. همچنین میلتون بی مِدِری (Milton B. Medary) که معمار برج های عظیم است، در اوایل قرن بیستم یکی از محرک های کمیسیون هنری آمریکا بوده و از این طرح پشتیبانی کرد.

بُک تاور گاردنز در اطراف بلند ترین نقطه دریاچه Wales Ridge فلوریدا که بلند ترین تپه فلوریدا هم محسوب می گردد متمرکز شده است. همچنین بلند ترین نقطه آن در برج The Singing، تنهایی جایی است که برای بازدید عموم آزاد نیست.

برج Art-Deco Singing با معماری گوتیک و با داشتن کاریلون های 60-bell (کاریلون: دسته زنگ هایی که هریک نت به خصوصی دارد و با به صدا درآوردن آن ها آهنگ ایجاد می نمایند؛ امروزه این زنگ ها از طریق کلید هایی شبیه پیانو به صدا در می آیند)، آرشیو مرکز پژوهش چائو و کتابخانه کاریلون Anton Brees ، عظیم ترین کتابخانه مربوط به نت و موسیقی در دنیا است.

هر روز در این پارک تک خوانی های خوانندگان مختلف به صورت زنده صورت می گیرد و هرسال رویداد های سمفونی نیم سالانه، مردم بیشتری را به سمت این پارک جلب می نماید که هم از چشم انداز و مناظر لذت ببرند و هم موسیقی عالی دنیا را بشنوند.

جزئیات پیچیده برج به موقع برای جشن اختتامیه ساخت پارک به اتمام رسید.

رئیس جمهور وقت آمریکا کالوین کولیج در 1 فوریه سال 1929 شخصا برای افتتاح پارک به فلوریدا آمد.

متاسفانه ادوارد بُک، کسی که این مکان را متصور شده بود، تنها چند سال کوتاه توانست از آن لذت ببرد و در سال 1930 که مدت خیلی کوتاهی از افتتاح این پارک می گذشت، درگذشت.

اما رویای او هنوز زنده است و نفس می کشد.

این پارک هرسال به صورت الهام بخش و شگفت انگیزی پر رونق شده و مامنی برای گونه های زیادی از حیوانات و گیاهان است.

همچنین این باغ پناهگاهی برای بیش از صد گونه پرنده زیبا است. هرسال متناسب با فصل های مختلف، پرندگان بیشتری به آن جا مهاجرت می نمایند و از جذابیت ها و امنیت آن لذت می برند.

صد ها گونه گیاه بومی و عجیب و غریب در این باغ پر پیچ و خم سرسبز رشد می نمایند.

هرچند این پارک توسط انسان ها طراحی شده است، تبدیل کردن آن به محلی طبیعی برای حیات وحش و زندگی سایر موجودات به غیر از انسان ها منش و عظیمی معماران و طبیعت دوستی آن ها را نشان می دهد.

باغ های تندیس گون در کنار حیات وحش به جذابیت های بیشتر این مکان می افزاید.

همه ی راستا ها برای محققان و کسانی که قصد گشت و گذار تفریحی در آن را دارند باز است.

شما همچنین می توانید در صورت علاقه برای تغذیه ی حیات وحش با خود غذای حیوانات ببرید؛ ولی حواستان باشد که ته مانده ی سبد پیک نیک خود را به حیوانات ندهید.

همچنین در این زمین ها به طور منظم افرادی برای پخش غذا جهت تغذیه ی پرندگان، سنجاب ها و سایر موجودات جنگلی فعالیت می نمایند، این نمودی از داستان های افسانه ای دیزنی است و این گونه دنیا صلح آمیز تری بین انسان و حیات وحش ترسیم شده است.

هشت جریب (واحد اندازه گیری زمین معادل 4047 مترمربع) از این زمین ها به مکانی به نام Pinewood Estate اختصاص داده شده است، بیست اتاق به سبک ساختمان های مدیترانه ای است که جنس آن از فولادهای محکمی بوده و محیطی دنج دارد.

همچنین با فضایی شاعرانه افراد بسیاری را شیفته ی خود نموده و بخشی از مرکز گردشگری بُک تاور گاردنز است و چندین فروشگاه و یک سری رستوران و کافه هیجان انگیز برای کسانی که دوست دارند در مکان های سرپوشیده غذا بخورند و به نشستن در فضای آزاد جنگل علاقه ندارند، وجود دارد که می توانند آن جا بروند.

شاید این پارک به اندازه ی پارک های منطقه ی اورلاندو هیجان انگیز نباشد؛ اما صرفا پارک بودن آن تنها چیزی نیست که مورد توجه باشد. دلایل بسیاری وجود دارد که موجب مهم و شگفت انگیز شدن بُک تاور گاردنز شده است.

بُک تاور گاردنز نمونه کاملی از تقدیر و قدر دانی است؛ قدر دانی به خاطر جزئیات بیشتر، زندگی و دنیا.

یکی از مهم ترین جذابیت های آن پارادوکس دقیق و زیبایی است که بین معماری های انسانی و زیبایی های طبیعی وجود دارد. این یک ترکیب زیبا از کنار هم قرار دریافت انسان و طبیعت است.

روی سردر مراکز گردشگری با رنگ های گوناگون تزیین شده و روی دفترچه ی راهنمای آن جملاتی فلسفی از خانواده ی بُک آمده است. همچنین شعار معروف این خانواده هم بر روی سر در آن و هم در ابتدای دفترچه راهنما نوشته شده که:

دنیا را تا حدی که می توانید بهتر و زیباتر کنید؛ زیرا شما در حال زندگی در آن هستید.

منبع: کجارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1376

به "سفر به آمریکا: پر رمز و رازترین منطقه ایالت فلوریدا در آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: پر رمز و رازترین منطقه ایالت فلوریدا در آمریکا" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: پر رمز و رازترین منطقه ایالت فلوریدا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید