چرا سفر با تور بهتر است؟

به گزارش مجله فضای وب، در جهان روش های مختلفی برای سفر رفتن وجود دارد و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود یک روش را برای سفر رفتن انتخاب می¬کند. عده ای ترجیح می دهند با ماشین شخصی مسافرت نمایند، عده ای هواپیما را برای سفر انتخاب می¬نمایند، عده ای نیز با قطار و اتوبوس به سفر می¬روند. این جور افراد با سفرهای شخصی راحت تر هستند و ترجیحشان این است که خودشان به تنهایی با افراد خانواده خود به مسافرت بروند؛ اما در مقابل، کسانی هم وجود دارند که ملزومات سفر خود را به تورها می¬سپارند و سفر با تور را به سفرهای شخصی ترجیح می دهند. به هر دلیلی اگر انتخاب شما برای سفر استفاده از تور باشد می توانیم به شما مناسبت ترین قیمت های مربوط به تور را در سایت کی سفر معرفی نماییم. وب سایت کی سفر که در سال 1397 تاسیس شده است ارائه دهنده تور های داخلی، تورهای خارجی و تور ترکیبی اروپا می باشد.

چرا سفر با تور بهتر است؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که انگیزه این افراد از سفر با تور چیست؟ و سفر با تور چه مزایایی دارد که باعث می¬شود افراد سفر شخصی را به سفر با تور ترجیح بدهند؟ همراه ما باشید تا با جواب این سؤال آشنا شوید.

سفر فردی یا گروهی؟

هرکسی با توجه به روحیات خود یک جور سفر می¬کند. یک نفر سفر فردی را ترجیح می¬دهد تا بزند به دل ماجراجویی و کارهای هیجان انگیز انجام دهد. یک نفر هم تنهایی سفر کردن را دوست ندارد و مسافرت گروهی را به سفرهای فردی ترجیح می¬دهد. اولین و مهم ترین ویژگی تور همین امکان سفر گروهی ست که موجب می¬شود افراد حاضر در تور با تجارب در جمع بودن آشنا شوند و یک سفر گروهی را تجربه نمایند.

راهنمای تور

معمولاً افرادی که زیاد سفر می¬نمایند با سفر انفرادی راحت¬تر هستند و قوانین تور را دست وپا گیر می¬دانند ولی سفر با تور برای آن هایی که تجربه زیادی در مسافرت ندارند و به تازگی عرصه گردشگری را تجربه می¬¬نمایند مناسب تر است. چون راهنماهایی که در تور وجود دارند، اطلاعات دقیق تری از مقصد دارند و می¬توانند شمارا راهنمایی نمایند. این راهنماها، شمارا به مکان های توریستی و رستوران های مناسب در مقصد راهنمایی می¬نمایند و در طول راه مطالب گردشگری و جالب و همین طور حقایقی درباره راستا و جاذبه ها را برایتان می¬گویند. درواقع وقتی شما به تنهایی سفر می¬کنید، تمام مسئولیت های سفر بر دوش خودتان است و خودتان به تنهایی باید همه کاره ای مربوط به اقامت، غذا و.. را انجام دهید؛ اما وقتی با تور سفر می¬کنید همه این ها بر عهده تور است و دیگر لازم نیست دغدغه این گونه مسائل را داشته باشید. این موضوع در سفرهای خارجی بیشتر نمود دارد. مثلاً اگر زبان انگلیسی بلد نباشید راهنمای تور کمکتان خواهد نمود و دیگر احتیاج نیست نگران نفهمیدن زبان مردم کشور مقصد باشید.

برنامه ریزی تور

برنامه ریزی دقیق و معین تورها مانع از اتلاف وقت شما در سفر خواهد شد و کمکتان می¬کند که در اسرع وقت به همه کارهایی که می توانید در کشور مقصد انجام دهید برسید. همچنین خدماتی مثل رزرو بلیط، رزرو هتل، ترانسفر و هماهنگی وعده های غذایی بر عهده تور است و احتیاجی نیست که شما برای این کارها برنامه ریزی کنید.

پیدا کردن دوستان جدید در تور

وقتی در تور ثبت نام می¬کنید، افراد دیگری هم هستند که مثل شما برای این تور ثبت نام کرده¬اند و قرار است با شما هم سفر باشند؛ بنابراین اگر آدمی اجتماعی و اهل برقراری ارتباط باشید، می¬توانید با افرادی که در تور هستند آشنا شوید و دوستانی تازه پیدا کنید. البته خوش سفر بودن همراهانتان به شانس شما بستگی دارد و ضروری است قبل از سفر حتماً درباره حداقل و حداکثر تعداد هم سفرانتان سؤال کنید. البته بعضی تورها خدمات محدودتری دارند و فقط امکان رفت وبرگشت و اقامت را ارائه می دهند و در گشت وگذار شمارا آزاد می¬گذارند که بهتر است دراین باره نیز از مسئولان تور سؤال کنید.

جاذبه های گردشگری

اگر برای اولین بار به یک منطقه ای که تابه حال نرفته اید سفر می¬کنید، شاید به دلیل نداشتن تجربه نتوانید از همه جاذبه های گردشگری زیبای آن مقصد دیدن کنید. سفر با تور بهترین برنامه گردشگری در سفر را به شما ارائه می¬دهد و این امکان را به شما می¬دهد تا با راهنمایی تور لیدرها از جاذبه های دیدنی داخل و خارج شهر دیدن کنید.

امنیت در سفر با تور

امنیت در سفر یکی از مسائل مهمی ست که ست که برای هر مسافری اهمیت دارد. وقتی در تور ثبت نام می¬کنید تأمین امنیت شما بر عهده تور است و نسبت به سفر انفرادی امنیت سفر شما در تور بیشتر است.

تخفیف های گروهی

سفر با تور این امکان را برای شما ایجاد می¬کند تا در بعضی از قسمت های سفر هزینه کم¬تری بپردازید. با توجه به گروهی بودن سفر با تور، راهنما و تورلیدر شما می¬تواند در بعضی از مکان ها از امکان تخفیف گروهی استفاده کند و درنتیجه هزینه کمتری متحمل می¬شوید. بسیاری از شرکت ها برای کسانی که به طور جمعی از خدماتشان استفاده می¬نمایند تخفیفات خوبی را در نظر گرفته اند و همین نکته باعث می¬شود سفر با تور، ارزان تر دربیاید. ضمناً اگر دوست دارید یک سفر ارزان را با تور تجربه کنید، می¬توانید سراغ تورهای لحظه آخری بروید که توسط آژانس های مسافرتی عرضه می¬شوند. برای رزرو تور لحظه آخری به نکاتی مثل نوع پرواز، کیفیت و خدمات هتل توجه کنید و فارغ از هزینه تور اقدام به خرید تور کنید.

منبع: چمدان
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 272

به "چرا سفر با تور بهتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سفر با تور بهتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید