ابداع تازه سامسونگ؛ شارژ ریموت کنترل بوسیله امواج رادیویی

به گزارش مجله فضای وب، در سال های اخیر شرکت سامسونگ، فعالانه در حال کار بر روی ریموت های تلویزیون سازگار با محیط زیست بوده است، اکنون، این شرکت از جدیدترین کنترل های Eco Remote خود که می توانند انرژی خود را از امواج رادیویی دریافت کند، رونمایی کرده است.

ابداع تازه سامسونگ؛ شارژ ریموت کنترل بوسیله امواج رادیویی

به گزارش خبرنگاران،در جریان نمایشگاه CES 2022، غول فناوری کره جنوبی از ریموت های Eco 2022 رونمایی کرد. سال گذشته سامسونگ از یک پنل خورشیدی بزرگ برای شارژ ریموت استفاده کرده بود، اکنون نیز روش تازهی برای شارژ ریموت های خود ابداع کرده است. در روش تازه ریموت ها همچنان دارای پنل های خورشیدی خواهند بود، اما انرژی آن از امواج رادیویی نیز تامین خواهد شد. گرچه اندازه کمی از این انرژی از امواج رادیویی تامین می شود.

فرکانس های رادیویی که به شارژ ریموت کمک می کنند، امواجی مانند امواج روتر وای فای هستند. طبق گفته سامسونگ، فرکانس های رادیویی به کنترل از راه دور اجازه می دهد تا زمانی که در حال تماشای تلویزیون هستید، به طور کامل شارژ شود. سامسونگ همچنین اعلام کرد ریموت های تازه مشابه مدل قبلی خود از مواد بازیافتی ساخته خواهد شد.

این ریموت در رنگ سفید عرضه می شود و دارای طراحی مینیمالیستی می باشد. ریموت تازه سامسونگ دارای یک میکروفون برای کنترل های صوتی به همراه میانبر هایی برای نتفیلیکس، Disney Plus، Amazon Price Video و TV Plus سامسونگ می باشد و با تمام تلویزیون های 2022 سامسونگ عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1941

به "ابداع تازه سامسونگ؛ شارژ ریموت کنترل بوسیله امواج رادیویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع تازه سامسونگ؛ شارژ ریموت کنترل بوسیله امواج رادیویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید