ارزش بازار رمز ارزها یک تریلیون دلار شد

به گزارش مجله فضای وب، ارزش معاملات رمز ارزها به بیش از یک تریلیون رسیده که عامل آن رشد تاریخی رمز ارز پرمصرف بیت کوین است که در ابتدای سال 2021 به میزان 30 درصد رشد داشت.

ارزش بازار رمز ارزها یک تریلیون دلار شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، با افزایش قیمت بیت کوین ارزش بازار رمز ارزها به بیش از یک تریلیون دلار رسید. بر اساس این گزارش، نخستین بار است که ارزش معاملات رمز ارزها به بیش از یک تریلیون رسیده که عامل آن رشد تاریخی رمز ارز پرمصرف بیت کوین است که تا به امروز چنین قیمتی را به خود ندیده بود.

بر اساس آمارهایی که توسط کوین دسک گردآوری شده است، بیت کوین که به تنهایی 70 درصد بازار رمز ار زها را تشکیل می دهد روز پنج شنبه با ثبت رکورد جدید قیمت به 37739 دلار به فروش رفت.

ارزش امروز بازار رمز ارزها 200 میلیارد دلا ر بیش از ژانویه سال 2018 است که آن زمان بیشتر رمز ارزها حراج فروش داشتند که از نظر میزان فروش یک رقم تاریخی به حساب می آمد. علیرغم برخی نوسان ها بزرگترین رمز ارز تنها در ابتدای سال 2021 به میزان 30 درصد رشد داشت که در سال گذشته این رمز ارز نزدیک به 4 برابر افزایش یافته بود.رمز ارز اتر تنها در هفته گذشته 60 درصد رشد داشت.

بیت کوین که به طلای دیجیتال معروف است، در بین سرمایه گذاران جذابیت بیشتری یافته چراکه این رمز ارز به عنوان مانعی برای تورم و نیز عامل کاهش ارزش دلار تلقی می شود. هنوز بسیاری از سرمایه گذاران درباره امکان افزایش ارزش بیت کوین با هم شرط بندی می کنند آنها می گویند که امکان افزایش ارزش بیت کوین تا 146 هزار دلار در طولانی مدت وجود دارد، اما معتقدند که این افزایش زمانی وجود خواهد داشت که نوسان کمتری داشته باشد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1421

به "ارزش بازار رمز ارزها یک تریلیون دلار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش بازار رمز ارزها یک تریلیون دلار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید