استفاده از خودروهای خودران برای انتقال خریداران در بازارهای انگلیس

به گزارش مجله فضای وب، از این پس افرادی که برای خرید به یکی از بازارهای بزرگ در انگلیس مراجعه می نمایند، می توانند برای جابجایی از ساختمانی به ساختمان دیگر از خودروهای خودران استفاده نمایند.

استفاده از خودروهای خودران برای انتقال خریداران در بازارهای انگلیس

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، برای نخستین بار در انگلیس از وسایل نقلیه عمومی خودران برای نقل و انتقال مسافر استفاده می گردد و بر نحوه جابجایی و حرکت این وسایل نقلیه هیچ نظارتی اعمال نمی گردد.

این وسایل نقلیه خودران در بازار Cribbs Causeway در Gloucestershire مورد استفاده قرار می گیرند و زمان فعالیت آنها از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر خواهد بود. مسیرهای حرکت این خودروهای خودران عمومی از قبل معین شده است.

این طرح که CAPRI نام گرفته توسط کنسرسیومی متشکل از صاحبان مشاغل و نهادهای دانشگاهی راهنمایی می گردد و انتظار می رود با اجرای آن هم عموم مردم به استفاده از وسایل نقلیه خودران علاقمند شوند و هم نقاط ضعف و قوت استفاده از چنین سیستم هایی بیشتر معین گردد.

برای افزایش دقت این سیستم از حسگرهای متعدد، رادار و سیستم های پردازش بصری استفاده شده که ناوبری و راهنمایی خودروهای خودران را ساده می کنند و از برخورد آنها با موانع وعابران پیاده جلوگیری می کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 719

به "استفاده از خودروهای خودران برای انتقال خریداران در بازارهای انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از خودروهای خودران برای انتقال خریداران در بازارهای انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید