امتحانات دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران با همکاری پیغام نور به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله فضای وب، رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر اساتید امکان برگزاری ارزیابی مستمر دانشجویان کارشناسی را داشته باشند ما استقبال خواهیم کرد در غیر این صورت با همکاری دانشگاه پیغام نور به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

امتحانات دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران با همکاری پیغام نور به صورت حضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره بازگشایی دانشگاه تهران از 17 خرداد ماه گفت: دانشجویان فوق لیسانس و دکتری که برای ادامه فعالیت های خود احتیاجمند حضور در دانشگاه هستند، می توانند از 17 خرداد ماه با حضور در دانشگاه به فعالیت های خود بپردازند.

رئیس دانشگاه تهران اظهار کرد: بیشترین نگرانی ما بحث خوابگاه و تامین امنیت و سلامت دانشجویان است. دانشجویان فوق لیسانس و دکتری که احتیاج به خوابگاه نداشته باشند با رعایت پرتوکل های بهداشتی می توانند در دانشگاه حضور یابند. اما آن دسته از دانشجویانی که احتیاجمند استفاده از خوابگاه هستند ضروری است گروه و دانشکده ضرورت حضور آن ها را در دانشگاه تایید کند.

نیلی ادامه داد: اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری آزمون های انتها ترم هستیم. ان شاء الله پس از آن تمهیداتی را برای برگزاری کلاس های عملی دانشجویان خواهیم داشت.

وی توضیح داد: تصمیم گیری برای برگزاری امتحانات را به عهده اساتید گذاشته ایم، در مقطع ارشد و دکتری ارزیابی ها به صورت مستمر انجام می گردد به طوری که اساتید با اموزش الکترونیکی ارزیابی خود را انجام می دهند.

رئیس دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی نیز اگر اساتید امکان برگزاری ارزیابی مستمر را داشته باشند ما استقبال خواهیم کرد در غیر این صورت با همکاری دانشگاه پیغام نور به شکل حضوری و با استفاده از سیستم های الکترونیک امتحانات برگزار خواهند شد.

نیلی با بیان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی نمی توانند در خوابگاه ها حضور یابند، اعلام کرد: تعداد دانشجویان کارشناسی که در هر اتاق خوابگاه قرار می گیرند زیاد است و این امر موجب می گردد تا سلامت دانشجویان در خطر باشد؛ و از طرفی نیز خانواده ها نگران فرزندانشان هستند و دامن زدن به این نگرانی کار صحیحی نخواهد بود

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1028

به "امتحانات دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران با همکاری پیغام نور به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران با همکاری پیغام نور به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید