امن ترین کشورهای دنیا در 2020

به گزارش مجله فضای وب، امن ترین کشورهای دنیا

موسسه بین المللی sos مستقر نقشه سالانه ریسک سفر خود برای سال 2020منتشر کرده است، نقشه ریسک سفر و خطرناک ترین مکان های گردشگری و همچنین بزرگ ترین مسائل و خطراتی که گردشگران با آن روبرو هستند را در پنج سطح ریسک سفر شامل عدم ریسک، ضعیف، متوسط، بالا و شدید بررسی و لیستی تدوین کرده است.

امن ترین کشورهای دنیا در 2020
  • بر اساس پژوهش های صورت گرفته برای سال 2020، کشورهای اروپای شمالی شامل ایسلند، سوئد، فنلاند، نروژ، اسکاتلند و استونی همچنین کشورهای سوئیس، سن مارینو، اسلوونی، جزایر ترک و کایاکس، جزایر کارائیب و آنگولا از امن ترین کشورهای دنیا برای گردشگران به شمار می آیند.
  • کشورهایی همچون آرژانتین، ژاپن، چین، ایران، امارات، کویت، نامیبیا، آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و بسکمک از کشورهای اروپایی جزو کشورهای کم خطر برای سفر قرار گرفته اند.
  • کشورهایی همچون روسیه، برزیل، هند، ترکیه، عربستان، موزامبیک، کاستاریکا، اندونزی و آفریقای جنوبی در بین کشورهای خطر ریسک متوسط قرار دارند.
  • کشورهای سودان جنوبی، سیرالئون، لیبریا، گینه بیسائو و گینه استوایی، اریتره، بخش هایی از مصر و بخش هایی از مکزیک در لیست با خطر ریسک بالا ارزیابی شده اند.
  • همچنین مناطقی در کشورهای آفریقایی و خاورمیانه مانند لیبی، سوریه، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان، سومالی، جمهوری آفریقای مرکزی، با ریسک خطر شدید به عنوان خطرناک ترین کشورها برای گردشگری معرفی شده اند.

سلامت جسمی که سازمان ها در حفظ آن اصولا پیشگیرانه عمل می کنند. سفرهای تجاری-تفریحی که کارفرمایان موظف به ایجاد اوقات فراغت برای کارمندان خود در سفرهای تجاری هستند. ایجاد ارتباط بین نسل هزاره و نسل اینترنت که با توجه به سلایق و انتظارات مختلف ریسک بسکمک از مشاغل را به چالش می کشند و استراتژی های خطر را توسعه می دهند. حفظ مشخصات حقوقی که مراقبت در برابر خطرها را افزایش می دهد و تامین منابع شرکت های نوپا و شرکت های کوچک و متوسط بی تجربه جهت برآورده کردن تعهدات خود به منظور مراقبت از گردشگران دهمین فاکتور ریسک به شمار می آید.

مناطق ریسک احتمالی با توجه به تنوع و عادات در حال ظهور گردشگران در سفرهای بین المللی و مشخص مقصد به وجود می آید و سیاست های سفر براساس فاکتورهای جدید خطر احتمالی ارزیابی می گردد. براساس این فاکتورها، حدود 11 درصد از سازمان های بررسی کننده ریسک سفر براساس اشتراک گذاری خدمات مالی مقصد خود را مشخص می کنند، 26 درصد براساس مسائل مربوط به زنان، 31 درصد امنیت سایبری را مورد توجه قرار می دهند. 15 درصد مسائل بهداشت روان، 12 درصد مسافران معلول و 22 درصد بر اساس مسائل تجاری-تفریحی و 11 درصد مسائل مربوط به دگرباش ها را در مشخص مقصد مسافران با توجه به ریسک سفر پوشش می دهند.

موسسه بین المللی SOS، ارزیابی ریسک امنیتی تهدیدهای مبتنی بر خشونت سیاسی، ناآرامی های اجتماعی از جمله خشونت های اقلیتی و قومی و جرائم جزئی را ارزیابی می نماید. همچنین فاکتورهای دیگری همچون سطح زیرساخت های حمل و نقل، اثربخشی خدمات ایمنی و اضطراری و آسیب پذیری کشور در برابر بلایای طبیعی در صورت احتمال تاثیرگذاری درنظر گرفته می شوند. کیفیت زندگی بالا، سیستم آموزشی بین المللی و استاندارد، فرصت های کاری برای شهروندان و مهاجران، اقتصاد با ثبات، قوانین و مقررات اقامت ساده، فرصت های سرمایه گذاری و تجاری مختلف از دیگر عموامل شناسایی کشورهای امین تلقی می گردد.

تغییرات اقلیمی در مشخص ریسک سفر از اهمیت بالایی برخوردار است و در سال 2020 این تغییرات مسبب حوادث گوناگون همچون طوفان سهمگین و آتش سوزی های آمریکا، سیل در اروپا و زلزله خیزی در بخش های مختلف کره زمین از ترکیه و ایران تا ژاپن خواهد شد که در ریسک سفر تاثیرگذار خواهد بود. جرائم اینترنتی، آدم ربایی، مسائل مالی تاثیرگذار بر سفرهای تجاری از دیگر فاکتورهای ایجاد ریسک برای سفر در سال 2020 هستند. موسسه بین المللی SOS همچنین به فاکتورهای خطر برای امنیت سفر زنان نیز توجه می نماید. با توجه به اینکه مسائلی همانند آزار جنسی، جرائم جنسی و تجاوز همیشه موجب بالابردن نرخ ریسک سفر می گردد. بررسی امنیت در هتل ها، حمل و نقل، امنیت حمل و نقل عمومی و راستا تردد جاده ای و... در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

سه کشور حاشیه خلیج فارس در 30 رتبه نخست این جدول واقع شده است. قطر در رتبه 7، امارات متحده عربی در رتبه 21 و عمان در رتبه 23 امن ترین کشورهای دنیا از نگاه گلوبال فاینانس قرار گرفته اند.

23 شاخص وجود دارد که از سوی شاخص دنیای صلح برای مشخص صلح استفاده می گردد:

  • تعداد و مدت درگیری های داخلی
  • تعداد کشته شدگان درگیری سازمان یافته خارجی
  • تعداد کشته شدگان درگیری سازمان یافته داخلی
  • تعداد، مدت و نقش در درگیریهای خارجی
  • شدت درگیری داخلی سازمان یافته
  • روابط با کشورهای همسایه
  • سطح جرم درک شده در جامعه
  • تعداد پناهندگان و آوارگان به عنوان بخشی از جمعیت
  • بی ثباتی سیاسی
  • تاثیر تروریسم
  • ترور سیاسی
  • تعداد قتل
  • سطح جرم خشونت آمیز
  • احتمال بروز تظاهرات خشونت آمیز
  • تعداد زندانیان
  • تعداد افسران امنیت داخلی و پلیس
  • مخارج نظامی به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخل
  • تعداد پرسنل خدمات مسلح
  • حجم انتقال سلاح های اصلی معمولی به عنوان واردات
  • کمک مالی به ماموریت های صلح سازمان ملل
  • توانایی تسلیحات هسته ای و سنگین
  • سهولت دسترسی به سلاح های کوچک و سبک

امن ترین کشور ها در دنیا

باید درنظر داشته باشیم که اغلب امن ترین کشورهای دنیا برخی از منحصر به فرد ترین و لذت بخش ترین تحصیلات را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. در ادامه فهرستی از برترین کشور ها بر اساس گزارش اخیر فهرست دنیای صلح و اینکه چگونه ممکن است هر کدام برای تحصیل در خارج از کشور مناسب باشند، فهرست شده اند.

جایگاه ایران در 2019 Global Finance

ایران در این رده بندی با کسب امتیاز 7.84 در رتبه 77 واقع شده است و امن تر از کشورهای تایلند (رتبه 100)، روسیه (رتبه 107)، ترکیه (رتبه 108) و اوکراین (رتبه 116) شناسایی شده است.

جایگاه ایالات متحده آمریکا

آمریکا به دلیل افزایش بالای نرخ جرائم خشونت بار و قتل و همچنین نرخ پایین امنیت شخصی و موارد بسیار حوادث طبیعی به دلیل وسعت جغرافیایی با کسب امتیاز 10.30 در رتبه 65 قرار رفته است.

فنلاند

فنلاند هم به لطف طبع آرام و متین مردمش در بین کشورهای آرام و صلح دوست دنیا است. البته نیروهای نظامی این کشور معمولا درگیر فعالیت های صلح طلبانه در نقاط مختلف دنیا از جمله لیبی و پاکستان هستند. فنلاند سرمایه گذاری گسترده ای در امر آموزش و بهداشت کرده است که منجر به استانداردهای بالای زندگی، امید به زندگی بالاتر و سطح سواد بهتر شده است. علاوه بر این سیستم آموزشی فنلاند بعنوان یکی از بهترین سیستم های آموزشی در دنیا شناخته می گردد. این کشور تبعیض جنسیتی، تضاد طبقاتی و فساد پایینی دارد. مردم فنلاند معمولا رضایت بیشتر از زندگی فعلی خود و امید بالاتر به آینده نسبت به سایر ملت های دنیا دارند.

بلژیک

اگرچه بلژیک واقعا کشور کوچکی است ولی یکی از بهترین و آرام ترین کشورهای دنیا است. بروکسل پایتخت بلژیک از زمان انتها جنگ دنیای دوم تبدیل به مرکز سیاست دنیای دنیا شده است در واقع بروکسل مرکز اتحادیه اروپا نیز هست. مردم این کشور از سطح بالای استاندارد زندگی، آموزش با کیفیت و البته سطح بالای خدمات بهداشت و درمان بهره مند هستند. بلژیک با توجه به معماری باشکوه، بناهای تاریخی و هنری یکی از بهترین کشورها برای علاقه مندان به تاریخ است.

نروژ

طبق شاخص صلح دنیای، نروژ یکی از آرام ترین کشورهای دنیا است. درست مثل سایر کشورهای اسکاندیناوی نروژ آمار پایین جرم و جنایت را دارد. به دلیل سرمایه گذاری منطقی در تولید نفت، نروژ توانسته طی قرن گذشته به اقتصاد قدرتمندی دست پیدا کند. جای تعجب نیست که نروژ یکی از ثروتمندترین و گران ترین کشورهای دنیا است. به دلیل استاندارد بالای زندگی و رفاه اجتماعی نروژ واقعا یک کشور امن و راحت برای زندگی است. این کشور همچنین به دلیل طبیعت برجسته خود نیز مشهور است. نروژ کشور بسیار جالبی است که ارزش دیدن دارد.

جمهوری چک

تحصیل در جمهوری چک شما را در وسط اروپا قرار می دهد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در سراسر قاره سفر کنید و کشورها و مکان هایی را کشف کنید که در غیر این صورت فرصتی برای بازدید از آنها نداشتید.جمهوری چک تا حدودی به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، در تقاطع تعداد زیادی از فرهنگ ها واقع شده است. ترکیب فرهنگی بی نظیر این کشور از لحاظ تاریخی عمدتاً توسط تأثیرات اسلاوونی، آلمان، اتریشی و یهودی شکل گرفته است، که منجر به میراث فرهنگی و سبک زندگی غنی اروپای مرکزی شد.

اسلوونی

با وجود آنکه اسلوونی از سال 1991 به یک کشور مستقل تبدیل شده است، اما در حال حاضر دارای تاریخ فرهنگی و آموزشی غنی است. در آنجا دوره های زبان انگلیسی و اسلوونی زبان در چهار دانشگاه اصلی ارائه می گردد: در ماریبور، لیوبلیانا ، نووا گوریکا و پریمورسکا. همچنین اسلوونی دارای حدود 50 موسسه آموزش عالی مستقل کوچکتر است که برنامه های مطالعاتی متعددی را در همه زمینه ها ارائه می دهند.این کشور که در اروپای مرکزی واقع شده است تقریباً مانند جمهوری چک و اتریش از امنیت بالایی برخوردار است و برای تحصیل مقرون به صرفه دلپذیر می باشد و در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است.

کانادا

کانادا یکی از صلح آمیزترین کشورهای کره زمین است که با جمعیت تقریبا خونگرم خود، کلیشه ای از خوشبخت است.همچنین این کشور دارای مناظر بسیار زیبا و خیره کننده ای است که زیبایی استثنایی آمریکای شمالی را به نمایش می گذارد.کانادا کشوری مدرن و مترقی با شهروندانی روشنفکر است. انگلیسی و فرانسوی دو زبان رسمی کشور است. در حالی که کانادا به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین و امن ترین کشورهای دنیا برای زندگی شناخته می گردد، دانشگاه های کانادا به طور مداوم در بین بهترین های دنیا قرار می گیرند. کانادا با داشتن یکی از بالاترین سطح استانداردهای زندگی از دیگر کشورهای امن و آرام دنیا است. کاناداف به دلیل اقتصاد پویا، مزایای کاری زیاد و البته قابلیت های فرهنگی مقصد بسکمک از مهاجران دنیا است.افرادی که تازه وارد کانادا می شوند از خدمات ضروری رایگان مانند کلاس های یادگیری زبان و کارگاه های آموزشی بهره مند می شوند. به همین دلیل بسکمک از مهاجران کانادا را بعنوان مقصد خود انتخاب می کنند. کانادا همچنین معمولا از مناقشات نظامی دوری می نماید و برای مخارج نظامی هزینه زیادی نمی نماید. این کشور مناظر طبیعی زیبایی هم دارد که سالیانه گردشگران زیادی را روانه کانادا می کنند.

سوئیس

اگرچه سوئیس بخاطر تعالی دانشگاهی شناخته شده است، به لطف جمعیت چند زبانه ای که دارد، در صورتی که می خواهید یک زبان دوم را انتخاب کنید، مکان مناسبی برای تحصیل است. بسته به جایی که تحصیل می کنید می توانید زبان آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی انتخاب کنید. هر منطقه زبانی دارای نهادها، سنت ها و فرهنگ های خاص خود است، بنابراین تحقیقات خود را قبل از رفتن انجام دهید.کوه های آلپ بر 60٪ کشور تسلط دارند اما مناظر چشمگیر به این کوه ها ختم نمی گردد. در تابستان شما می توانید از فستیوال های هنری و موسیقی در مراتع سوئیس لذت ببرید، در حالی که در ماه های سرد سال این فرصت را خواهید داشت که در ورزش های زمستانی از جمله اسکی ، هاکی روی یخ و اسکیت شرکت کنید. سوییس که بیشتر بخاطر پیست های اسکی خود معروف است طبق فهرست کشورهای آرام دنیا، یکی دیگر از کشورهای صلح دوست دنیا است. مردم سوییس دارای خدمات بهداشتی گسترده، نظام آموزش عالی و اشتغال بالا هستند. مردم سوییس به صبر و چند فرهنگی بودن معروف هستند. مردمی با زبان ها و فرهنگ های مختلف درون یک کشور با صلح و دوستی زندگی می کنند.

ایرلند

ایرلند داشتن یکی از خونگرم ترین ساکنین، در دنیا شناخته شده است و به همین دلیل در بین ده کشور برتر از لحاظ امنیت واقع شده است.. دولت ایرلند سالانه بیش از 782 میلیون دلار در تحقیقات موسسات آموزش عالی ایرلند سرمایه گذاری می نماید. دانشگاه های ایرلند از نظر تاثیر پژوهش در 19 رشته، دربرگیری علوم طبیعی ، علوم اجتماعی و علوم انسانی، در رده 1 درصد برتر موسسات تحقیقاتی دنیا واقع شده است. این کشور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فرصتی منحصر به فرد برای شما فراهم می نماید تا به برنامه های تحقیقاتی که منجر به نوآوری و تغییر زندگی در سراسر دنیا می شوند ، بپیوندید.

ژاپن

اگرچه ژاپن در گذشته در خشونت سهم داشت، اما اکنون به طرز چشمگیری صلح آمیز و مکانی بسیار لذت بخش برای تحصیل است. ژاپنی ها به جامعه توجه بسیار زیادی نشان می دهند و در همه حالات زندگی صبور و مطیع هستند.ژاپن می تواند سرزمین تضادها باشد: می تواند بسیار شلوغ باشد، در توکیو بیش از 35 میلیون نفر زندگی می کنند. این کشور علاوه بر پیشرفت فناوری بالا، دارای زیرساخت ها و نوآوری هایی است که از بسکمک جهات موجب حسادت دنیا تبدیل کرده است.. ژاپن کشوری جالب با مردم و فرهنگ فوق العاده است و یکی از آرام ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. مردم ژاپن به خوش اخلاقی و سعی و کوشش مشهور هستند. این مردم، بیش از مردم سایر نقاط دنیا صادق، مودب و دارای رفتار محبت آمیز هستند. آنها همچنین بسیار منظم و سازمان یافته هستند و معمولا به جامعه بیش از خود بها می دهند. شاید همین موارد باعث شده که مردم ژاپن یکی از پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین جوامع را با بهترین فناوری و البته یک از قوی ترین اقتصادهای دنیا داشته باشند. هر سال گردشگران زیادی برای دیدن مناظر طبیعی، معابد باستانی و بناهای تاریخی ژاپن به این کشور سفر می کنند.

استرالیا

استرالیا با وجود تنها 23 میلیون نفر جمعیت، بعد از انگلستان و ایالات متحده سومین مقصد دانشجویان بین المللی در دنیا است. این موضوع که استرالیا دارای هفت دانشگاه از 100 دانشگاه برتر دنیا است ، تعجب آور نیست. در حقیقت استرالیا با بیش از 22000 دوره تحصیلی در 1100 موسسه ، غالباً بالاتر از آلمان، هلند، ژاپن و امثال در لیست های رتبه بندی دانشگاه ها واقع شده است.استرالیا به طور مداوم در بین خوشبخت ترین کشورهای دنیا واقع شده است و دارای برخی از برترین شهرهای دنیا برای زندگی دانشجویی است.

ایسلند

ایسلند از سال 2008 به عنوان صلح آمیزترین کشور در فهرست دنیای صلح رتبه بندی شده است.ایسلند کشوری مترقی و صلح آمیز است که جامعه ای مدرن که آزادی و برابری مهمترین خصوصیات آن هستند، تشکیل داده است. ایسلند به طور مداوم بابت کیفیت زندگی، برابری جنسیتی و دموکراسی در رده های بالای سنجش قرار گرفته است و از نظر مراقبت های بهداشتی، آموزش و دسترسی به اینترنت یکی از بالاترین کشورهای دنیا است.جهت تحصیل در ایسلند هفت دانشگاه وجود دارد. بیشتر مؤسسات آموزش عالی توسط دولت یا احزاب خصوصی با پشتیبانی دولت، اداره می شوند. در حال حاضر حدود 18000 دانشجو در سیستم آموزش عالی این کشور ثبت نام کرده اند که حدود 5٪ آنها دانشجویان بین المللی هستند. ایسلند به دلایل مختلفی در رتبه اول آرام ترین و صلح طلب ترین کشورهای دنیا قرار می گیرد. این کشور با موفقیت بر بحران بانکی طی سال های 2008 تا 2011 غلبه کرد و حالا یکی از پیشرفته ترین جوامع با سطح سواد 100 درصدی است. سطح سواد بالا و صبوری مردم ایسلند باعث شده تا نرخ جرم و جنایت در این کشور پایین باشد. این کشور مخارج نظامی بسیار کمی دارد و در حال حاضر بدون ارتش است. جاذبه های طبیعی ایسلند از جمله آتشفشان ها و یخچال های طبیعی همچنین مناظر بسیار دیدنی همه ساله گردشگران زیادی را به این کشور جذب می کنند.

نیوزلند

نیوزلند کشوری زیبا است که علی رغم سایز کوچکش به واسطه کوه های الهام بخش خود و آزادی که دارد، بسیار بزرگ احساس می گردد. این فضا حتی در شلوغ ترین شهرها مانند ولینگتون، اوکلند یا کریستچرچرچ، موجب صبوریی نیوزیلند می گردد.طبیعت آرام و آسوده نیوزلند کننده مردم دلپذیر و خونگرم این کشور است، همچنین میزان جرایم پایین و امنیت عمومی کشور را نشان می دهد. علاوه بر این، به لطف این ایمنی و آموزش عالی می تواند موجبات افزایش دانشجویان بین المللی در نیوزیلند را فراهم کند. هر سال از نیوزیلند به لطف نرخ جرم پایین، توانایی های نظامی، ثبات سیاسی و احترام به حقوق انسانی با عنوان امن ترین وصلح دوست ترین کشور دنیا یاد می گردد. مردم این کشور بسیار صبور و میهمان نواز هستند. این کشور روابط سیاسی و مالی خود را با استرالیا حفظ کرده است و در سال 1987 به عنوان منطقه غیر هسته ای معرفی گشت و در حال حاضر نیز از جنبش های ضد هسته ای حمایت می نماید.

طبیعت زیبا، استاندارد بالای زندگی و رفتار محبت آمیز مردم این کشور سبب شده تا نیوزیلند تبدیل به یکی از مقصدهای گردشگری دنیا گردد.

پرتغال

دلایل بسکمک برای عشق ورزی به کشور زبان و صلح آمیز پرتغال وجود دارد وجود دارد. با وجود آب و هوای زیبا، مردمی آسان گیر و فرهنگ جذاب، زندگی در پرتغال مانند زندگی در یک پتو بزرگ و راحت است. سیستم آموزش عالی پرتغال مطابق با استراتژی سراسر نوسازی آموزش عالی اروپا، دستخوش اصلاحاتی شده است. در چند سال گذشته مجموعه ای از اقدامات برای دستیابی به آنچه به عنوان فرایند بولونیا شناخته می گردد، با هدف گسترش دسترسی به آموزش عالی ، تضمین ارزیابی کیفیت و نوسازی و بین المللی کردن آموزش عالی، در این کشور صورت گرفته است.

اتریش

کشور اتریش واقع در اروپای مرکزی، دارای برخی از اماکن دیدنی زیبا و همچنین سیستم آموزش عالی بسیار خوبی است.اهمیتی که اتریش به آموزش عالی می دهد در شهریه مراکز آموزشی این کشور، که حتی برای دانش آموزان بین المللی بسیار کم و معقول است، منعکس شده است.زبان اصلی این کشور آلمانی است، در حالی که انگلیسی نیز در بین ساکنان صحبت می گردد و امر باعث شده است مقصدی عالی برای تمرین دو زبان به صورت همزمان باشد. اتریش هم کشوری در میان کشورهای صلح طلب و آرام دنیا است. این کشور از زمان جنگ دنیای دوم به بعد از منازعات دور کرده است. اتریش دارای سیاست خارجی منعطف و بی طرفانه است. امروزه از اتریش با نام یک شریک تجاری پر منفعت، مقصد مسافرتی و کشوری با سطح سواد بالا یاد می گردد. با توجه به سطح استاندارد بالای زندگی و اقتصاد پویا، اتریش در رتبه سوم این لیست قرار گرفته است. سیستم خدمات بهداشتی و همچنین نظام آموزشی اتریش بعنوان یکی از بهترین و تحسین شده ترین نظام های اروپایی شناخته شده است. جای تعجب نیست که وین پایتخت اتریش بعنوان راحت ترین شهر برای زندگی در بین شهرهای دنیا شناخته شده است.

دانمارک

کشور دانمارک علاوه بر داشتن ساکنین خونگرم، جوامع امن و میزان جرم پایین، دارای شهرهای پر رونق و مناظر بی نظیری می باشد. پس از ورود به این کشور دلیل اینکه چرا بسکمک از مردم کشور نوردیک را برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب می کنند، آشکار می گردد. تحصیلات دانمارکی نوآورانه است و مدارک تحصیلی آن در سراسر دنیا به رسمیت شناخته می گردد و پایه و اساس عالی را برای حرفه آینده فارغ التحصیلان خود فراهم می نماید. دانمارک دومین کشور آرام دنیا برای زندگی و مسافرت است. این کشور همیشه از مناقشات نظامی دوری می نماید و بیشتر بر توسعه اقتصاد داخلی تمرکز کرده است. موفقیت این کشور با اصلاحات پیشرفته و سیاست های خردمندانه دولت محقق گشته است. مسائل بهداشت و درمان، برابری جنسیتی و مسئولیت پذیری اجتماعی جزو اولویت های دانمارک است. دانمارک یک کشور متحد اروپایی با مردمانی تحصیل کرده و صبور است. مردم دانمارک بسیار همیار و پشتیبان یکدیگر و خوشبین هستند. کپنهاگ پایتخت دانمارک به عنوان مشهورترین پایتخت دوچرخه ها هم شناخته می گردد. مردم دانمارک سبک زندگی آرام و بدون عجله ای دارند.

منبع: اینترنت
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1449

به "امن ترین کشورهای دنیا در 2020" امتیاز دهید

5 کاربر به "امن ترین کشورهای دنیا در 2020" امتیاز داده اند | 4.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امن ترین کشورهای دنیا در 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید