اپل از دو مدل ایرپاد 4 با طراحی متفاوت رونمایی کرد

به گزارش مجله فضای وب، اپل لحظاتی پیش در جریان رویداد Its Glowtime خود بعد از حدود سه سال از نسل تازه سری ایرپاد 4 خود با تغییرات مجذوب کننده و هیجان انگیزی رونمایی کرد. غول فناوری آمریکایی برخلاف سنت سال های گذشته، این بار دو مدل متفاوت با امکانات و قیمت های مختلف از سری ایرپاد 4 را روانه بازار خواهد نمود که در ادامه به آنالیز ویژگی های هر کدام از این مدل ها خواهیم پرداخت.

اپل از دو مدل ایرپاد 4 با طراحی متفاوت رونمایی کرد

اپل از ابزارهای پیشرفته مدل سازی برای ساخت ایرپادهای نو استفاده نموده تا به راحتی در گوش قرار بگیرند و احساس راحتی بیشتری برای کاربران ایجاد نمایند. مدل گران قیمت تر ایرپاد 4 اپل مجهز به قابلیت بسیار کاربردی نویز کنسلینگ فعال است که پیش تر صرفاً در ایرپاد پرو اپل شاهد استفاده از این قابلیت بودیم. نسل نو ایرپاد اپل از تراشه H2 و معماری صوتی نو بهره می برد. اپل در این زمینه اعلام نموده است که تراشه H2، در ترکیب با یک درایور صوتی نو با اعوجاج کم و آمپلی فایر سفارشی، تجربه صوتی بی نظیری را به کاربران ارائه می نماید. بعلاوه به لطف تراشه نو H2، امکانات صوتی پیشرفته ای مانند ایزوله سازی صدا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ضمناً نباید پشتیبانی مدل گران تر این محصول از قابلیت صدای فضایی را نیز از قلم بیندازیم. علاوه بر این ها، ایرپاد نسل 4 از ژست های حرکتی سر برای سیری و جداسازی صدا پشتیبانی می نماید که اپل با iOS 18 به ایرپاد پرو 2 اضافه نموده است. ایرپاد نو اپل همچین از قابلیت Voice Isolation که صدای پس زمینه را کاهش می دهد نیز پشتیبانی می نماید. غول فناوری آمریکایی از درگاه USB-C برای کیس هدفون نو خود استفاده نموده و طبق ادعایی که دارد، این کیس کوچک ترین و قابل حمل ترین کیس ساخته شده این شرکت برای ایرپادها محسوب می گردد.

کیس نسل نو ایرپاد اپل از لحاظ شارژدهی نیز عملکرد خوبی دارد و تا 30 ساعت انرژی لازم برای فعالیت کاربران را به این هدفون ها تزریق می نماید. علاوه بر موارد ذکر شده باید اشاره کنیم که این محصول از شارژ بی سیم با استفاده از Qi و MagSafe نیز پشتیبانی می نماید. اپل یک اسپیکر نیز برای کیس این محصول در نظر گرفته که قابلیت پشتیبانی از find my را نیز به کاربران ارائه می دهد. بعلاوه این شرکت با نوآوری نو خود تحت عنوان محافظت از شنوایی، قابلیتی را معرفی نموده است که با هدف کنترل و کاهش سطح صدا، به حفظ سلامت گوش کاربران می پردازد.

هر دو مدل ایرپاد 4 از امروز قابل پیش خرید هستند و در تاریخ 20 سپتامبر به بازار عرضه خواهند شد. قیمت مدل پایه 129 دلار است، در حالی که مدل دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) با قیمت 179 دلار به فروش می رسد.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1403 بروزرسانی: 19 شهریور 1403 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2309

به "اپل از دو مدل ایرپاد 4 با طراحی متفاوت رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از دو مدل ایرپاد 4 با طراحی متفاوت رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید