اپل هنوز هیچ قاب محافظی برای آیفون XR نمی فروشد

به گزارش مجله فضای وب، برای اولین بار در چند سال گذشته شاهد هستیم که یک آیفون به بازار عرضه شده و اپل هیچ قاب محافظی برای آن نمی فروشد. البته قاب های فراوری شده توسط شرکت های دیگر برای آیفون XR در فروشگاه های اپل به فروش می رسند اما اینکه هنوز قاب های خود اپل را شاهد نیستیم، کمی عجیب است. اپل تا به اکنون هیچ خبر یا دلیلی در رابطه با این موضوع اعلام نکرده و معلوم نیست که قاب های سیلیکونی و چرمی آیفون XR را چه زمانی شاهد خواهیم بود. تا کنون فقط عکسی از یک قاب کاملا شفاف برای این گوشی لو رفته که هنوز همین قاب هم عرضه نشده است. سه قاب از برند Otterbox تنها محصولاتی هستند که فعلا در اپل استور برای این گوشی به فروش می رسند. نکته جالب اینجاست که همین سه قاب هم ظاهر شفاف دارند.

اپل هنوز هیچ قاب محافظی برای آیفون XR نمی فروشد

یک دلیلی که حدس زده می گردد این است که اپل می خواهد تا چند روز یا چند هفته، گوشی های آیفون XR با رنگ های جذابشان، بدون قاب دیده شوند. به این ترتیب اپل بدون اینکه هزینه ای نموده باشد، برای گوشی های رنگارنگ و جدید خود، یک کمپین تبلیغاتی در خیابان ها شروع می نماید. احتمالا به همین دلیل هم هست که تنها قاب هایی که برای این گوشی به فروش می رسند، بدنه شفاف دارند. اگر یادتان باشد، در زمان عرضه آیفون 5C هم اپل قاب هایی اختصاصی برای این گوشی فراوری کرد که با سوراخ های بزرگ در پشت آن، رنگ های این سری از آیفون به خوبی نمایش داده می شد. از آن جایی که محبوبیت قاب آیفون 5C آنقدر زیاد نبود، بعید است که اپل دوباره دست به فراوری مدلی مشابه آن بزند. فعلا اپل حداقل با دیر عرضه کردن قاب های معمول خود، به هدف خود که نمایان شدن رنگ های آیفون XR در دست کاربران است، رسیده است. عرضه قاب شفاف برای این گوشی نیز احتمالا بار دیگر هدف مشابهی را دارد که آن بیشتر دیده شدن رنگ های iPhone XR است.

در حال حاضر در بازار، قاب های مختلفی از شرکت های مختلف برای این گوشی وجود دارد. برای اپل خیلی ساده است که با عرضه قاب های خود، در کنار هر آیفون XR، یک کیس محافظ 40 یا 50 دلاری هم بفروشد و سود کند اما فعلا ترجیح داده تا این سود نصیب دیگر شرکت ها گردد. این حرکت از شرکتی مثل اپل که حتی دانگل 9 دلاری لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هدفون را از بسته بندی آیفون ها حذف نموده، عجیب است.

شرکت هایی مثل Speck، Tech 21 و Otterbox در این شرایط فرصت را غنیمت شمرده و با عرضه کیس های شفاف برای آیفون XR، سعی در جذب کاربران این گوشی دارند. حتی شرکت های کوچکتری مثل Insignia که زیر مجموعه فروشگاه های Best Buy به حساب می آید هم برای این گوشی یک کیس شفاف فراوری نموده اند. در نهایت هدف اپل هرچه باشد، بعید است که هرگز شاهد کیس های اپل برای آیفون XR نباشیم. سوال اینجاست که چه زمانی این قاب ها عرضه می شوند و چرا اپل تا به حال این قاب ها را عرضه ننموده است. شما درباره این موضوع چه فکر می کنید؟ آیا اپل به قصد بازاریابی دست به چنین اقدامی زده است؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 81

به "اپل هنوز هیچ قاب محافظی برای آیفون XR نمی فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل هنوز هیچ قاب محافظی برای آیفون XR نمی فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید