هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی نخواهد شد

به گزارش مجله فضای وب، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، ساعاتی قبل با انتشار یک توییت گفت که اپل بار دیگر فراوری انبوه هدست واقعیت ترکیبی خود را به تعویق انداخته و به همین دلیل در رویداد WWDC 2023 شاهد رونمایی از آن نخواهیم بود.

هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی نخواهد شد

ظاهرا مدیران اپل بر این باور هستند که این هدست به طور گسترده مورد توجه کاربران قرار نمی گیرد و بنابراین نمی تواند موفقیت آیفون را برای این شرکت تکرار کند. با توجه به این موضوع، شروع فراوری انبوه این گجت به اواسط تا اواخر سه ماهه سوم 2023 موکول شده است. طبق تخمین های انجام شده، به نظر می رسد اپل در ابتدا قصد داشته در امسال میلادی حدود نیم میلیون واحد از این هدست را راهی بازار کند ولی حالا گفته می گردد در برترین حالت حدود 200 تا 300 هزار واحد از این هدست به دست کاربران می رسد.

مدیران اپل به شدت نگران بازخورد ضعیف از طرف کاربران هستند و بعلاوه نگرانی های مربوط به رکورد اقتصاد جهانی، ضعیف بودن سخت افزار و وزن هدست هم وجود دارد. در کنار این ضعف ها، قیمت بسیار بالای این هدست هم منجر به پایین ماندن آمار فروش آن خواهد شد. طبق تخمین های انجام شده، این هدست بین 3000 تا 4000 دلار و حتی بیشتر قیمت دارد. بنابراین فقط تعداد اندکی از کاربران این گجت را خریداری خواهند کرد.

مدتی قبل هم نیویورک تایمز گزارشی در رابطه با این محصول منتشر کرد که در آن آمده کارکنان اپل نگرانی های جدی در خصوص منظره هدست واقعیت ترکیبی اپل دارند و بعضی از آن ها بر این باور هستند که در بین کاربران احتیاج جدی برای استفاده از آن وجود ندارد. اپل اعلام نموده که 15 خرداد رویداد WWDC 2023 کار خود را شروع می نماید و اگرچه شایعات زیادی در خصوص احتمال معرفی این هدست در این رویداد مطرح شده، ولی حالا با این خبر تازه، به نظر می رسد نباید انتظار معرفی آن را در این رویداد داشته باشیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

45,000,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,982,500

تومان

خرید گوشی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2211

به "هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2023 معرفی نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید