تور ارزان ایتالیا: اینزاگی: چمن سن سیرو دارد به ما و میلان ضربه می زند، مصدومیت کورئا جدی است

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی تیم فوتبال اینتر از پیروزی تیمش مقابل امپولی در جام حذفی ایتالیا خشنود اما نسبت به شرایط چمن استادیوم خانگی تیمش معترض است.

تور ارزان ایتالیا: اینزاگی: چمن سن سیرو دارد به ما و میلان ضربه می زند، مصدومیت کورئا جدی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا به سختی از پس میهمانش امپولی برآمد و در حالی که تا دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه دوم بازی را باخته بود در نهایت در وقت های اضافه با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. در دقیقه 5 این بازی اینتری ها یکی از مهره های کلیدی شان خواکین کورئا را به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست دادند و اشک های این بازیکن آرژانتینی هنگام خروج از میدان حکایت از جدی بودن آسیب دیدگی او داشت، البته از سوی دیگر این اتفاق یک نکته مثبت هم داشت و آن گلزنی جانشین کورئا یعنی الکسیس سانچس در دقیقه 13 بود، بازیکنی که در این روزهای اخیر خوب برای نراتزوری گلزنی می نماید. علاوه بر این آندره رانوکیا کاپیتان حرفه ای و اغلب نیمکت نشین اینتری ها هم در یکی از معدود حضورهایش در ترکیب این تیم یک گل آکروباتیک و زیبا به ثمر رساند. بعلاوه استفانو سنسی بازیکنی که قرار نبود در لیست تیم باشد، چرا که گفته می گردد در آستانه انتقال قرضی به سامپدوریا است، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل پیروزی بخش تیمش را زد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در سرانجام بازی به خبرنگارانی که از او درباره علت به زحمت افتادن تیمش سوال پرسیدند، گفت: من فکر می کنم که تقریباً تمام بازی های مرحله یک هشتم نهایی به وقت های اضافه کشیده شده اند. می دانستیم امپولی تیم قدرتمندی است و باید در همان تیمه اول گل های بیشتری می زدیم اما مسیرمان را گم کردیم و بعد از آن هم راه مان را گم کردیم. خوردن گل دوم ضربه بعدی را به ما زد اما تسلیم نشدیم و توانستیم ورق را برگردانیم.

اینزاگی درباره حضور غیرمنتظره سنسی در لیست بازیکنان و پس از آن رفتنش به میدان که سبب شده درباره رفتنش به سامپدوریا تردیدهایی به وجود آید هم گفت: استفانو لیاقتش را داشت که امشب بازی کند، چون در این فصل خیلی کم به او بازی رسیده بود و با این حال همواره با جدیت تمرین می کرد. تا زمانی که او پیراهن اینتر را می پوشد من او را در نظر خواهم داشت. اگر بماند که من شادمان می شوم اما او صلاح خودش را بهتر می داند. ما خیلی با هم حرف زده ایم. او بازیکن بسیار باهوشی است و من برایش شادمانم که گل فزونی تیم ما زد.

سرمربی سابق لاتزیو سپس به این سؤال که آیا وقتش نشده الکسیس سانچس به بازیکنی در ترکیب اصلی اینتر تبدیل گردد، مطرح نمود: من فکر می کنم که سانچس بازیکن فوق العاده ای است. او در 4 تا از 6 بازی اخیر ما بازیکن ترکیب اصلی بود و در دو بازی دیگر تعویضی به میدان رفت. پس به نظر دارم به میزان کافی زمان بازی به دست می آورد و بسته به عملکردش این زمان هم بیشتر می گردد.

اینزاگی در سرانجام به مصدومیت کورئا اشاره داشت. کورئا طی یک برخورد با بازیکن حریف آسیب دید اما این احتمال هم وجود دارد که شرایط نامناسب زمین چمن استادیوم سن سیرو که در قسمت هایی از آن به وضوح دارای پستی و بلندی است، مسبب مصدومیت او شده باشد.

او در این خصوص گفت: هم اینتر، هم میلان بیش از یک ماه است که به خاطر شرایط چمن دچار مشکل هستند. باید فکر به حال این موضوع کرد، چون چمن خوبی نداریم. امپولی هم در این بازی متضرر شد، چون بازیکنان این تیم پا به توپ هستند و روی زمین بازی می نمایند. ما واقعاً می توانستیم بدون مصدومیت کورئا به بازی مان ادامه دهیم چون او به تازگی برگشته بود و آماده بازی کردن بود اما حالا به نظر می رسد که مصدومیت او بسیار جدی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1952

به "تور ارزان ایتالیا: اینزاگی: چمن سن سیرو دارد به ما و میلان ضربه می زند، مصدومیت کورئا جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: اینزاگی: چمن سن سیرو دارد به ما و میلان ضربه می زند، مصدومیت کورئا جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید