تور اروپا: از نیمار تا دیبالا؛ آخرین اخبار جابجایی فوتبال اروپا

به گزارش مجله فضای وب، با باز شدن پنجره جابجایی تابستانی در لیگ های فوتبال اروپا خبر های گوناگونی درباره بازیکنان شاغل در این لیگ ها منتشر می شود.

تور اروپا: از نیمار تا دیبالا؛ آخرین اخبار جابجایی فوتبال اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

پنجره جابجایی فوتبال اروپا از روز جمعه اول جولای به طور رسمی در لیگ های معتبر فوتبال اروپا از جمله لیگ برتر، سری آ و لالیگا باز شده و خبر های تاییده شده و شایعاتی زیادی درباره بازیکنان در رسانه ها منتشر می شود.

در این گزارش به مهمترین اخبار و برآورد های مربوط به جابجایی بازیکنان اشاره می کنیم:

ادموندو، بازیکن سابق برزیلی به نیمار ستاره پاری سن ژرمن نسبت به پیوستن به نیوکاسل هشدار داده است. مهاجم سابق برزیل معتقد است که این حرکت برای مهاجم اشتباه خواهد بود و استدلال می کند که برای نیمار سازگاری با زندگی در نیوکاسل سخت خواهد بود.

به گزارش Sport 1، کو ایتاکورا مدافع ژاپنی منچسترسیتی به بوروسیا مونشن گلادباخ پیوست. او روز جمعه تست پزشکی را پشت سر گذاشت.

فدریکو برناردسکی ممکن است تابستان امسال راهی اسپانیا شود. اسکای اسپورت گزارش می دهد که اتلتیکو مادرید با این بازیکن که قراردادش با یوونتوس به سرانجام رسیده است تماس گرفته است.

اینتر تایید کرد که استفانو سنسی بازیکن خود را به مدت یک فصل به صورت قرضی به تیم تازه وارد مونزا در سری آ منتقل کرده است.

منچستریونایتد هندرسون سنگربان دوم خود را به ناتینگهام فارست قرض داد.

اینتر میلان به طور رسمی هنریک مخیتاریان را از رم به خدمت گرفت. او اولین بازیکن ارمنی تاریخ اینتر است.

منچستریونایتد برای جذب لیساندرو مارتینز به آژاکس پیشنهاد رسمی داده است. این پیشنهاد برابر با آخرین پیشنهاد آرسنال برای مارتینز است که حدود 40 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش بود.

به گزارش اسکای، مونزا تیم تازه صعود کرده به سری آ که سیلیو برلسکونی رئیس پیشین میلان مالک آن است در اقدامی بلندپروازانه برای جذب پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی تلاش می کند. آدریانو گالیانی، مدیر این باشگاه، پیش از این با کنندگان آن ها تماس گرفته تا در مورد انتقال احتمالی این دو بازیکن صحبت کنند.

باشگاه ویارئال خواهان خرید هکتور بیرین است. این بازیکن فصل گذشته به طور قرضی از آرسنال جدا شد و برای رئال بتیس بازی می کرد

طبق گزارش Calciomercato، تیم اینترمیلان برای خرید قرضی رائول بلانووا از کالیاری 3 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو برای جذب او در سرانجام فصل آینده پرداخت خواهد کرد.

به گزارش کالچو مرکاتو فیورنتینا در یک قدمی جذب جذب لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید قرار گرفته است.

دنی آلوز برزیلی پس از 6 ماه حضور در بارسلونا، بار دیگر بازیکن آزاد شد و مایل است فوتبال خود را در سطح بالا ادامه دهد تا امید های خود را برای حضور در جام جهانی قطر در ماه نوامبر تقویت کند. اکنون، باشگاه اتلتیکو پارانانزه برزیل خواهان او شده است.

انتظار می رود کالوین فیلیپس بازیکن فصل گذشته لیدز یونایتد در ساعات آینده به منچسترسیتی بپیوندد.

رحیم استرلینگ چند هفته ای است که با چلسی در ارتباط است و دیلی میل گزارش می دهد که امضای قرارداد نزدیک است و انتظار می رود مبلغی حدود 52 میلیون یورو به منچسترسیتی برسد.

به گزارش کالچو مرکاتو میلان برای جذب حکیم زیاش بازیکن مراکشی چلسی وارد عمل شد.

نیمار با فعال کردن گزینه تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن تا سال 2027 در این باشگاه خواهد ماند. به گزارش اسپورت، با وجود شایعاتی مبنی بر اینکه پاری سن ژرمن در پی انتقال نیمار به چلسی است، این بازیکن برزیلی در تاریخ اول ژوئیه اقدام به استفاده از این بند کرد.

انتظار می رود پپه رینا پس از سال ها دوری به لالیگا بازشود. انتظار می رود او که در فصل 2022/23، 40 ساله خواهد شد، به باشگاه سابقش یعنی ویارئال ملحق شود.

به گفته فابریزیو رومانو، دی یونگ هافبک بارسلونا به یونایتد نزدیک شده است. بارسلونا و منچستریونایتد بر سر مبلغ ثابت 65 میلیون یورویی به توافق رسیده اند، اما هنوز در حال بررسی 20 میلیون یوروی مربوط به پاداش و دیگر گزینه ها هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2085

به "تور اروپا: از نیمار تا دیبالا؛ آخرین اخبار جابجایی فوتبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: از نیمار تا دیبالا؛ آخرین اخبار جابجایی فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید