بازسازی شین مگامی تنسه 3 برای پلی استیشن 4 و سوییچ رونمایی شد

به گزارش مجله فضای وب، شرکت بازی سازی آتلوس خبر داده است که قصد دارند یکی از محبوب ترین قسمت های مجموعه بازی های شین مگامی تنسه را برای کنسول های نسل جدید بازسازی نمایند. بازسازی Shin Megami Tensei III: Nocturne با گرافیکی بالاتر و مجموعه ای از قابلیت های جدید، بهار سال آینده روی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازسازی شین مگامی تنسه 3 برای پلی استیشن 4 و سوییچ رونمایی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

قسمت سوم مجموعه بازی های شین مگامی تنسه با فاصله ای نزدیک به یک دهه از قسمت دوم عرضه شد؛ طوری که پس از عرضه قسمت دوم روی کنسول سوپر نینتندو، شاهد عرضه Shin Megami Tensei: Nocturne روی پلی استیشن 2 بودیم. اولین برخورد بسیاری از بازی کننده ها با مجموعه مگامی تنسه توسط Nocturne صورت گرفت و بازی اساسا به عنوان یکی از سخت ترین و چالش برانگیزترین نقش آفرینی های تاریخ شناخته می گردد.

به همین دلیل، یکی از مهم ترین نکات بازسازی Shin Megami Tensei III: Nocturne اضافه شدن یک درجه سختی آسان برای آن است. بازی اصلی فقط دو درجه سختی معمولی و سخت را در خود جای داده بود. نیازی نیست به این موضوع اشاره کنیم که درجه سختی معمولی بازی همان درجه ای است که بیشتر افراد حسابی با آن کلنجار رفته اند.

بازسازی Nocturne یک درجه سختی جدید به اسم Merciful خواهد داشت، از نظر گرافیکی پیشرفت های متعددی را در خود جای داده و بعضی از میان پرده ها برای اولین بار صداگذاری شده اند.

این بازسازی که Shin Megami Tensei III: Noctune HD Remaster نام گرفته، قرار است در روز 29 اکتبر در ژاپن عرضه گردد. نسخه انگلیسی بازی برای عرضه در بهار سال آینده در نظر گرفته شده است.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی بازی و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1027

به "بازسازی شین مگامی تنسه 3 برای پلی استیشن 4 و سوییچ رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی شین مگامی تنسه 3 برای پلی استیشن 4 و سوییچ رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید