بازگشایی سفارت انگلیس در تهران؛ همه بخش های سفارت ایران در انگلیس فعال می گردد

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: کاردار غیر مقیم ایران در انگلیس، با بیان اینکه سفارت انگلیس در تهران به زودی بازگشایی می گردد، گفت: همچنین همه بخش های سفارت ایران در انگلیس در آینده ای نزدیک فعال می گردد.

بازگشایی سفارت انگلیس در تهران؛ همه بخش های سفارت ایران در انگلیس فعال می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، محمدحسن حبیب الله زاده، با اشاره به روند مذاکرات میان ایران و انگلیس برای بازگشایی سفارت این کشور در ایران، گفت: هم اکنون مذاکرات برای بازگشایی کامل سفارتخانه های دو کشور در حال اجرا است تا در آینده ای نزدیک این کار صورت بگیرد.

وی اضافه نمود: بازگشایی این سفارتخانه در چارچوب دیپلمایتک در حال اجرا است و بازگشایی سفارت انگلیس در آینده ای نزدیک بعد از مذاکرات انجام می گردد.

کاردار غیر مقیم ایران در انگلیس، با اشاره به بازگشایی بخش کنسولی سفارت ایران در انگلیس در اسفند ماه سال گذشته، گفت: هم اکنون سفارت در حال ارائه خدمات کنسولی به هموطنان است و به زودی سایر بخش های سفارتخانه نیز فعال می گردد.

مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای طرح قطع روابط با انگلیس را به تصویب رساند و هم اکنون سطح روابط ایران و انگلیس در سطح کاردار غیر مقیم است.

منبع: خانه ملت

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 493

به "بازگشایی سفارت انگلیس در تهران؛ همه بخش های سفارت ایران در انگلیس فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی سفارت انگلیس در تهران؛ همه بخش های سفارت ایران در انگلیس فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید