بازیکنان سایپا تمرکز لازم را نداشتند، جم نیازمند هتل مناسب است

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی آدینه شب در انتها مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و سایپا گفت: امروز در دقایق نخست بازی یک پنالتی برای تیم پارس جنوبی جم گرفته شد که این پنالتی کار ما را سخت کرد.

بازیکنان سایپا تمرکز لازم را نداشتند، جم نیازمند هتل مناسب است

وی با بیان اینکه در جریان مسابقه خوب بودیم و می توانستیم به گل برسیم، افزود: در ادامه نیمه اول مسابقه یک موقعیت برای مساوی کردن بازی هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا بیان نمود: تیم پارس جنوبی در شروع نیمه دوم تیم برتر میدان بود و دو گل به ثمر رساند. بازی زیبایی را شاهد بودیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم.

وی اعلام نمود: به گفته بچه های ما داور پشت دروازه گفته است که صحنه دقایق نخست بازی پنالتی نبوده است ولی داور پنالتی گرفت و کارشناسان باید این صحنه را آنالیز نمایند. نباید درباره داوری صحبت کنیم و کارشناسان داوری باید درباره صحنه پنالتی نظر بدهند.

صادقی با بیان اینکه در این مسابقه تغییرات چندانی نسبت به بازی قبل نداشتیم، ادامه داد: بازیکنان ما در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتند و اعلام پنالتی تمرکز تیم را به هم زد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم سایپا تحت تاثیر جو استادیوم و طرفداران پارس جنوبی جم قرار گرفتند، اضافه نمود: تیم ما عملکرد خوبی داشت. فرصت هایی برای گلزنی داشتیم و یک توپ هم به تیر دروازه پارس زدیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیم پارس جم در کل طول مسابقه خوب بود، توضیح داد: بازیکنان همه کوشش خود را کردند و از عملکرد آنها راضی هستم. زمین مسابقه باکیفیت بود و چمن خوبی داشت.

وی خواهان ساخت هتل خوب در جم برای تیم های مهمان شد و افزود: طرفداران تیم پارس جنوبی خیلی خوب هستند و کاری به تیم حریف نداشتند و تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 391

به "بازیکنان سایپا تمرکز لازم را نداشتند، جم نیازمند هتل مناسب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان سایپا تمرکز لازم را نداشتند، جم نیازمند هتل مناسب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید