حسینی: مهاجمان پرسپولیس را گم کردیم و 2 گل خوردیم

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی ذوب آهن می گوید که مدافعان تیمش روی دو گل پرسپولیس، مهاجمان حریف را گم کردند.

حسینی: مهاجمان پرسپولیس را گم کردیم و 2 گل خوردیم

به گزارش خبرنگاران، مجتبی حسینی، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: فکر می کنم بازی سختی برای مان شد. ما دو هفته پرفشار داشتیم که از چهار بازی مان، سه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم. ما در نیمه اول توانستیم پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم ولی در نیمه دوم آن ها فشار آوردند و با دو تعویض خوب تهاجمی توانستند از پرفشار بازی نکردن ما استفاده نمایند و به دو گل برسند. در ادامه سعی کردیم با تعویض های مان با استفاده از بازی مستقیم به پرسپولیس فشار بیاوریم که نتوانستیم. آن ها از داشته هایشان استفاده کردند. بازیکنان ما هم دو هفته سخت داشتند.

او درباره دو گل مشابهی که دریافت کردند، گفت: دقیقا همین طور است. خیلی جالب است که ما روی این قضیه کار نموده بودیم و انتظار داشتیم از دقیقه 60 به بعد این دو بازیکن فرصت طلب در هوا اضافه می شوند. فکر می کنم مدافعان مان یارهای شان را گم کردند و با این که پس از گل دوم، سه دفاع میانی گذاشتیم، باز هم یارشان را گم کردند و گل دوم را خوردیم.

در ادامه مدیر رسانه ای ذوب آهن درباره اتفاقاتی که پیش از بازی برای اتوبوس پرسپولیس رخ داد، شرح داد: قبل از آغاز بازی اتفاقات ناخوشایندی برای پرسپولیسی ها رخ داد. این ماجراها در قاموس ما و تیم همشهری مان نیست و طرفداران ما چنین کاری نمی نمایند. امیدواریم دیگر این اتفاقات رخ ندهد. متاسفانه بعضی به دنبال ماهی دریافت از آب گل آلود هستند. دیشب دو تیم در یک هتل بودند و بدون مشکل به استادیوم آمدند و اتفاقی که برای اتوبوس پرسپولیس رخ داد در اتوبان بود و از اختیار ما خارج بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1671

به "حسینی: مهاجمان پرسپولیس را گم کردیم و 2 گل خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مهاجمان پرسپولیس را گم کردیم و 2 گل خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید