بازی رقابتی 75 تیم برای مدیریت کارخانه، اعلام اسامی برندگان تا سرانجام امشب

به گزارش مجله فضای وب، دبیر رویداد گیمین دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه در مسابقه گیمین 2019، 250 نفر از دانشجویان سراسر کشور در قالب 75 تیم به رقابت می پردازند، رویداد فوق را بزرگترین رویداد دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف دانست و گفت: اسامی تیم های برنده تا سرانجام امشب اعلام می گردد.

بازی رقابتی 75 تیم برای مدیریت کارخانه، اعلام اسامی برندگان تا سرانجام امشب

سینا طاهری در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری این رویداد، درباره رویداد یا مسابقه گیمین شرح داد: این رویداد هر سال به همت انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد و سال جاری نیز برای سومین سال در سالن جباری دانشگاه شریف با حضور بیش از 250 نفر از دانشجویان سراسر کشور و در قالب 75 تیم در حال برگزاری است.

وی رویداد گیمین را بزرگترین رویداد دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و حتی کشور در حال حاضر توصیف کرد و ادامه داد: انجمن علمی صنایع دانشگاه، اولین انجمنی بود که یک مسابقه با رویکرد مهندسی صنایع به نام گیمین طراحی کرد که برای نخستین بار در کشور، در ابعادی گسترده برگزار می گردد.

دبیر رویداد گیمین دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه گیمین سال جاری با رویکرد نظریه بازی ها برگزار می گردد، اظهار کرد: در مسابقات سال جاری هر یک از 75 تیم دانشجویی نقش یک کارخانه را بازی می نمایند که در ابتدا باید زمین خریداری نمایند، محصولاتی را فراوری و انبار نمایند، حمل ونقل محصولات را نیز بر عهده گرفته و در نهایت محصولات را به فروش برسانند و سودآوری داشته باشند.

طاهری اضافه نمود: پلتفرمی برای مسابقه طراحی شده و برای آن یک الگوریتم نوشته شده و به وسیله مفاهیم کامپیوتری پیاده سازی شده است. دانشجویان در این پلتفرم و در یک شبکه داخلی بازی می نمایند و به رقابت می پردازند.

وی مهم ترین هدف برگزاری رویداد گیمین را یادگیری و شبیه سازی مفاهیم انتزاعی که در دانشگاه تدریس می گردد، مطرح نمود و گفت: در این رویداد اساتید دانشگاه و افراد فعال در صنعت حضور دارند و ایده ها و استراتژی های تیم ها را رصد می نمایند تا ایده های برتر را در صنعت مورد استفاده قرار دهند.

دبیر رویداد گیمین دانشگاه صنعتی شریف سپس به جوایز این مسابقه اشاره نمود و شرح داد: برای تیم های اول تا سوم جوایز نقدی به ارزش 7 میلیون تومان، 5 میلیون تومان و 3 میلیون تومان در نظر گرفته ایم. در عین حال یک میلیون تومان نیز به تیمی تعلق می گیرد که بهترین و خلاقانه ترین ایده را پیاده سازی نموده باشد که این مورد جدای از رتبه های اول تا سوم در نظر گرفته شده است.

طاهری با بیان اینکه برگزاری مسابقه از دیروز (6 شهریور) شروع شده و امروز (7 شهریور) نیز در حال برگزاری است، تشریح کرد: یک مرحله پیش ثبت نام و یک مرحله ثبت نام نهایی برای مسابقه وجود داشت که در مرحله پیش ثبت نام بیش از 1000 نفر از دانشجویان ثبت نام کردند که البته ما می توانستیم تنها پذیرای 250 الی 260 شرکت نماینده باشیم و در مرحله نهایی نیز این تعداد در قالب تیم های مسابقه ثبت نام کردند.

وی اعلام کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری کارگاه های آموزشی از صبح تا بعد از ظهر برای شرکت نمایندگان برگزار گردید. این مسابقه امروز به انتها می رسد و برندگان هم امشب در اختتامیه اعلام می شوند.

به گزارش خبرنگاران، دانشجویان و شرکت نمایندگان در این مسابقه می توانند امشب با مراجعه به آدرس اینترنتی https://gamein.ie.sharif.ir/ اسامی تیم های برنده سومین دوره مسابقات گیمین شریف را مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 319

به "بازی رقابتی 75 تیم برای مدیریت کارخانه، اعلام اسامی برندگان تا سرانجام امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی رقابتی 75 تیم برای مدیریت کارخانه، اعلام اسامی برندگان تا سرانجام امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید