برای خرید در استانبول کجا برویم؟

به گزارش مجله فضای وب، بهترین مراکز خرید در شهر استانبول

خرید در استانبول یکی از مورد علاقه ترین کارها از دید ساکنان و گردشگران خارجی است. مراکز خرید در ترکیه، مخصوصا در شهر استانبول هر روز هواداران زیادی را به خود جذب می نماید. استانبول شهری بزرگ و قدیمی در ترکیه است و مراکز خرید زیادی در تمام محله های آن وجود دارد. همچنین تعداد این مراکز خرید در استانبول به بیش از 100 مکان می رسد. برخی از مراکز خرید در استانبول با فروشگاه های لوکس، رستوران های عالی و امکانات شگفت انگیز خیلی برجسته به چشم می خورند. در این مقاله 15 تا از بهترین مراکز خرید در استانبول را معرفی خواهیم کرد.

برای خرید در استانبول کجا برویم؟

مرکز تجاری جواهر برای خرید در استانبول

خرید در استانبول از جذاب ترین کارها در سفر به ترکیه است. مرکز خرید جواهر از بزرگترین مراکز خرید استانبول می باشد. جواهر یک ساختمان 6 طبقه، دارای بیش از 200 فروشگاه است. این مکان در منطقه شیشلی استانبول قرار گرفته است. شیشلی از جذاب ترین منطقه ها برای ساکنین و توریست ها می باشد. مرکز خرید جواهر همراه با سینما و تئاتر یک مکان فرهنگی و هنری هم می باشد. جواهر از دسامبر 2015 تا ژانویه 2016 جشن ده سالگیش را با ده ها هزار کادو های متنوع برپا کرد.

ایستینیه مرکز خرید در استانبول

برای خرید در تور استانبول می توانید به پارک ایستینیه در منطقه Sariyer بروید. ایستینیه در سال 2007 افتتاح شد و حال و هوای تازه ای به مراکز خرید استانبول بخشید. مرکز خرید ایستینیه از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل یافته است. بخش داخلی دارای سقف شیشه ای می باشد. این مکان به مرکز مد معروف است. پارک ایستینیه تعداد زیادی برند معروف چون آرمانی، بوربری، شنل، دیور و فندی را به ترکیه معرفی می نماید. این پارک همراه با تعداد زیادی رستوران ها وکافه های متنوع مکانی زیبا برای اوقات فراغت بومیان و گردشگران است.

زورلو از زیباترین مراکز خرید در استانبول

خرید در استانبول در برج های لوکس همراه با امکانات تفریحی فراوان روز خوبی را در خاطرتان ثبت خواهد نمود. مرکز خرید زورلو در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است. این مرکز خرید، مکانی جدید برای قرار ملاقات ها می باشد. بازدیدکنندگان علاوه بر لذت خرید در فروشگاه های لوکس، با فرهنگ ترکیه هم آشنا می شوند. رستوران های چون Eataly، Jamies Italian و آشپزخانه Tom در مرکز خرید زورلو وجود دارند. در این مرکز هنرهای نمایشی سنتی و مدرن به اجرا گذاشته می گردد. در این مرکز می توانید اثرات هنری افراد معروف دنیا در زمینه های مختلف هنری را ببینید.

آکاسیا آجی بادام از بهترین مراکز خرید در استانبول

برای خرید در استانبول، آکسیا آجی بادام را از قلم نیاندازید. این مکان تنها یک مرکز خرید نیست. اکسیا آجی بادام محلی برای یک زندگی کامل است. خانه های لوکس، دفاتر کاری، دو تا پارک، یک فضای سبز و یک پارک شگفت انگیز برای بچه ها آکاسیا را به یک مکان فوق العاده تبدیل نموده است.

کانیون مکانی برای خرید در استانبول

برای خرید در استانبول مکان های برجسته زیادی وجود دارد. کانیون از بهترین مراکز خرید استانبول در منطقه Levent قرار گرفته است. کانیون با معماری خاص خود دارای 160 فروشگاه و مجموعه ای از برترین برند های دنیاست. علاوه بر جذابیت های خاص در کانیون، شعبه یکی از معروف ترین فروشگاه های دنیا به نام Harvey Nichols هم در این مرکز خرید قرار گرفته است.

بویاکا از زیباترین مکان ها برای خرید در استانبول

خرید در استانبولدر فروشگاه های بویاکا گزینه خوبی است. بویاکا درست مابین IKEA و مرکز خرید Meydan در منطقه Umraniye واقع شده است. دسترسی به این مرکز خرید خیلی آسان است. تمام پرطرفدارترین برندها در بویاکا یافت می شوند. این ویژگی ها باعث محبوب شدن بویاکا ما بین ساکنین آسیایی شده است.

کاپاسیتی مرکزی برای خرید دراستانبول

برای خرید در استانبول، می توانید به یک مکان مفرح و زنده به نام Capacity بروید. کاپاسیتی در باروح ترین قسمت شهر واقع شده است. اگر دوست دارید دور از شلوغی های منطقه Bakirkoy، نفسی تازه کنید کاپاسیتی مکان ایده آلی است. با وجود 180 فروشگاه، تعداد مختلفی کافه و رستوران، سینما، کاپاسیتی یک روز خوبی و لذت بخشی را برای شما ضمانت می نماید.

مارمارا فروم مرکزی برای خرید در استانبول

برای خرید در استانبول می توانید به مرکز خرید مارمارا فروم واقع در منطقه Bakirkoy بروید. از هر طرف استانبول امکان دسترسی آسان به این مرکز خرید است. مارمارا فروم شامل تعداد زیادی فروشگاه با آخرین نوع برندها است. در این مرکز خرید همچنین تعداد زیادی رستوران وجود دارد.

فروم استانبول از مراکز خرید در استانبول

خرید در استانبول از هیجان انگیز ترین کارها برای گردشگران ایرانی است. فروم استانبول در سال 2009 افتتاح شده است. فروم استانبول بزرگترین مرکز خرید در اروپا، اثبات نموده است که برای هرکسی چیز به خصوصی دارد. این مرکز دارای اولین موزه یخی، یخ های اعجاب انگیز، یک آکواریوم خیلی بزرگ به نام Turkuazoo می باشد.

آکوا فلوریا مکانی برای خرید در استانبول

خرید در استانبول همراه با جذابیت های بسیاری به غیر خرید هم است. بزرگترین آکواریوم مصنوعی دنیا در مرکز خرید آکوا فلوریا قرار گرفته است. این مرکز خرید شامل تعداد زیادی فروشگاه ها با اجناس با کیفیت و رستوران و کافه هاست. آکوا فلوریا در نزدیکی دریا، چشم انداز خیلی زیبایی دارد.

اپتیموم اوت لت مکانی برای خرید در استانبول

برای خرید در استانبول می توانید به اپتیموم اوت لت بروید. این مرکز خرید جزء اولین مراکز خرید در ترکیه است. اپتیموم اوت لت شامل تعداد زیادی فروشگاه عرضه کننده برند های پرطرفدار در ترکیه است. برندهای معروفی چون کوتون، نایک، US Polo و غیره در این مرکز خرید وجود دارند. این مرکز همراه با یک فودکورت بزرگ و امکانات تفریحی زیادی است. این مکان دارای یک زمین اسکی به مساحت 541 متر مربع، سینمایی با 11 صفحه نمایش است. اگر دوست دارید اوقات خوشی را سپری کنید، اپتیموم اوت لت مکان فوق العاده ای است.

ویالند مکانی زیبا برای خرید در استانبول

خرید در استانبول تنها به یک خرید ساده منتهی نمی گردد، بلکه یک تفریح هم به شمار می آید. ویالند اولین مرکز خرید ترکیه و در سال 2013 افتتاح شده است. ویالند در منطقه Eyub، مساحتی برابر با 100 زمین فوتبال دارد. فروشگاه های این مرکز خرید، مناسب تمام سنین است. در ویالند تعداد متنوعی از برندها با قیمت های مناسب یافت می شوند. آنچه ویالند را با دیگر مراکز خرید مجزا می نماید، پارک تم آن است. این پارک مخصوص بچه ها و همچنین بزرگتر هاست!

ویاپورت مکانی دنج برای خرید در استانبول

خرید در استانبول خیلی لذت بخش است. ویاپورت در نزدیکی فرودگاه SabihaGokcen یکی از پربازدید ترین مراکز خرید در استانبول است. ویاپورت با فروشگاه های موجود در فضای باز، یک روز لذت بخشی را برای بومیان و توریست ها به ارمغان می آورد.

استانبول مال از بزرگترین مراکز خرید در استانبول

خرید در استانبول به تنهایی یک کار هیجان انگیزی است. استانبول مال از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه است. این مرکز خرید نزدیک 350 فروشگاه دارد. Moipark از اولین شهربازی های سرپوشیده ترکیه در استانبول مال قرار گرفته است.

ویاپورت مارینا از زیباترین مراکز خرید در استانبول

خرید در استانبول را اگر می خواهید در یک مکان جدید و تازه انجام دهید بایستی به ویاپورت مارینا واقع در منطقه Tuzla بروید. این مرکز خرید از سه بخش مختلف تشکیل شده است: جزیره خرید، Viasea و مارینا. در ویاپورت مارینا تعداد زیادی فروشگاه همراه با برندهای معروف دنیا و برند های پرطرفدار دارد. Viasea نام یک پارک تم در ویاپورت مارینا می باشد. این پارک شامل یک آکواریوم، میدان یخ بازی، قطار هوایی و خیلی سرگرمی های دیگر است. مارینا بخشی مربوط به قسمت دریایی ویاپورت ماریناست. اگر بگوییم ویاپورت مارینا از زیباترین و با روح ترین مراکز خرید استانبول است، اغراق ننموده ایم. این مکان تجربه های بی سابقه ای را برای بازدید کننده ها ارائه می دهد.

منبع: دلتابان
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 297

به "برای خرید در استانبول کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید در استانبول کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید