بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/فارس رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، از بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون خبر داد و گفت: انحراف و سقوط خودرو سواری به دره، موجب کشته شدن یک نفر از سرنشینان شد.

بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون

محمدهادی قانع جمعه 19 فروردین در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص جزییات این حادثه خاطرنشان کرد: طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 14 به همراه گروه امداد و نجات را ساعت 2:24 بامداد امروز به دوراهی سیاخ دارنگون، رهسپار کرد.

او اضافه نمود: براساس گزارش این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید حین حرکت به علت نامعلوم از راستا خارج و به عمق 6 متری دره حاشیه جاده سقوط کرده بود.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی شیراز، شدت این حادثه به حدی بود که راننده از خودرو به بیرون پرتاب و دیگر سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

قانع مطرح کرد: آتش نشانان سریعا، علائم هشدار دهنده را در راستا قرار دادند و با تقسیم شدن به دو گروه ضمن انتقال راننده 23 ساله به خودروی اورژانس، پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به سرنشین محبوس شده را آغاز کردند.

او گفت: آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس فرد محبوس شده(یک نفر مرد 35 ساله) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پراید خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، معین شد راننده 23 ساله این وسیله نقلیه براثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است، دیگر مصدوم این حادثه سریعا به مراکز درمانی انتقال یافت.

قانع مطرح کرد: نیروهای عملیاتی در پایان پس از ایمنی سازی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2055

به "بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز حادثه مرگبار رانندگی در جاده سیاخ دارنگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید