عجیب ترین پوشش مارال فرجاد در خارج از ایران !

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران:بازیگر مشهور زن تلویزیون و سینما که این روزها تیک تاکر شده ویدیویی از خودش با ظاهر متفاوتش منتشر نموده است.

عجیب ترین پوشش مارال فرجاد در خارج از ایران !

مارال فرجاد که ظاهرا می خواهد در تیک تاک فعالیت جدی داشته باشد با ظاهری متفاوت در یک ویدیو دیده شده است.مارال فرجاد مدتی است که در خارج از کشور حضور دارد وبرخی شایعات درباره رابطه مارال فرجاد و برادر پیمان قاسم خانی و همسر سابق شقایق دهقان صحبت می نمایند که تا به امروز به وسیله مارال فرجاد نه تایید شده و نه تکذیب ولی مشخصا مارال فرجاد به همراه آن ها با یکدیگر از ایران رفته اند.

حاشیه های مارال فرجاد و خانواده قاسم خانی

همه حاشیه های مارال فرجاد از چند عکس شروع شد. اولین عکس گردش به همراه برادران قاسم خانی و میترا ابراهیمی بود که پیمان قاسم خانی خیلی نزدیک به مارال فرجاد ایستاده بود که تصور می شد نسبت فامیلی با هم دارند ! دومین عکس هم از مهراب قاسم خانی و مارال فرجاد جایگاه عقب یک خودرو بود که حالت صمیمی با هم داشتند. مارال فرجاد متولد مرداد ماه 1361 در تهران است. مارال فرجاد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را شروع کرد. مارال فرجاد در 18 سالگی جدی تر وارد دنیای بازیگری شد . مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در 18 سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و …

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1900

به "عجیب ترین پوشش مارال فرجاد در خارج از ایران !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین پوشش مارال فرجاد در خارج از ایران !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید