برگزاری جشنواره تابستانی برلین با نمایش سه فیلم

به گزارش مجله فضای وب، سه فیلم منتخب تماشاگران جشنواره برلین 2020 طی 3 روز در سینمای روباز فریدریشاین برلین به نمایش گذاشته خواهند شد.

برگزاری جشنواره تابستانی برلین با نمایش سه فیلم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، ماریت ریسنبیک و کارلو شاتریان مدیران جشنواره فیلم برلین در بیانیه ای اعلام کردند که خاتمه زمان بازگشت به سینما فرا رسیده و از تاریخ 10 ال 12 اوت (20 تا 22 مرداد)، فیلمهای محبوب تماشاگران هفتادمین جشنواره فیلم برلین در سینمای روباز فریدریشاین جشنواره به روی پرده میفرایند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ماههای اخیر به ما نشان داد که فیلم و سینما تا چه اندازه برای حیات فرهنگی و اجتماعی ما حائز اهمیت هستند و این که مردم سراسر دنیا در این دوران سخت از سینما حرف می زنند بسیار الهام بخش است. امیدواریم رفتن به سینما (سینمای روباز یا داخلی) به زودی نقش اصلی خود را به عنوان یک رویداد ویژه در زندگی روزمره مان به دست آورد و خوشحالیم که سال جاری قادریم جشنواره تابستانی برلین را با نمایش آثار برجسته جشنواره 2020 برلین برگزار کنیم.

بر این اساس، فیلم پیله به کارگردانی لئونی کریپندروف از آلمان در روز 10 اوت، پدر ساخته سردان گلوبویچ محصول مشترک صربستان، فرانسه، آلمان، اسلوونی و بوسنی در روز 11 اوت و شیطان وجود ندارد ساخته محمد رسول اف برنده خرس طلای هفتادمین جشنواره فیلم برلین در روز 12 اوت در قالب جشنواره تابستانی برلین روی پرده می فرایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1068

به "برگزاری جشنواره تابستانی برلین با نمایش سه فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره تابستانی برلین با نمایش سه فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید