برگزاری مسابقات مجازی جزو برنامه همیشگی فدراسیون کاراته می شود

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، رئیس سازمان لیگ با بیان مطلب فوق اضافه نمود: از مجموع 1550 نفری که برای شرکت در مسابقات کاتای مجازی (غیرحضوری) اعلام آمادگی کرده بودند، 610 نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند. پیش بینی می شود در این مرحله، شاهد رقابت حساس تری بین کاراته ها باشیم. شرکت کنندگان طی امروز و فردا باید فیلم های مسابقات خود را در سامانه تعیین شده بارگذاری کنند.

برگزاری مسابقات مجازی جزو برنامه همیشگی فدراسیون کاراته می شود

پایدار افزود: در مجموع در این مرحله 60 داور فیلم های به دست آمده را بررسی می کنند تا نتایج را قضاوت کنند. خوشبختانه باید بگویم که استقبال از رقابت های مجازی خیلی گسترده بوده است. برگزاری این مسابقات در روزهای تلخ کرونایی فرصتی خوب را پیش روی ما قرار داد تا بتوانیم عدالت را بین همه علاقه مندان به کاراته برقرار کنیم. طوری که این مسابقات با حضو قهرمانان رنکینگ دار کشور و جوانانی که در روستاهای دور افتاده بودند، توانستند بدون هیچ محدودیتی با هم رقابت کنند. ما قصد داریم در آینده این مسابقات را ادامه دهیم و برای همیشه در دستور کارمان قرار دهیم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری رقابت های باشگاهی معوقه توضیح داد: با توجه به تعطیلی سالن های ورزشی، تمامی رقابت های کاراته در همه سطوح نیز به تعویق افتاد. ما نیز منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. به محض اینکه مجوز فعالیت به سالن ها داده شود، این رقابت ها را از سر می گیریم تا پرونده مسابقات سال 98 را ببندیم. هفته پایانی مسابقات سوپر لیگ مردان و زنان، نیم فصل برگشت رقابت ها کاراته آزاد، مرحله آخر کاراته وان مردان از جمله رویدادهایی هستند که باید آنها را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 965

به "برگزاری مسابقات مجازی جزو برنامه همیشگی فدراسیون کاراته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات مجازی جزو برنامه همیشگی فدراسیون کاراته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید