خبرنگاران هماهنگی باشگاه پرسپولیس با مسوولان AFC برای بازگشت به ایران

به گزارش مجله فضای وب، تهران- خبرنگاران- مسوولان باشگاه پرسپولیس برای بازگشت به ایران پس از اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با مسوولان کنفدراسیون هماهنگی های لازم را انجام دادند.

خبرنگاران هماهنگی باشگاه پرسپولیس با مسوولان AFC برای بازگشت به ایران

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد در نشست هماهنگی پیش از بازی های روز پنجم از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا که امروز (یکشنبه) به صورت وبینار برگزار گردید، ساعت پرواز بازگشت سه تیم مهمان در گوا، کنترل و آنالیز شد.

این اقدام با توجه به هماهنگی های مورد احتیاج برای پرواز تیم ها و عدم تداخل با پروازهای خروجی و ورودی دیگر به وسیله فدراسیون فوتبال هند، صورت گرفت.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران ساعاتی پس از آخرین بازی خود برابر الریان قطر، جزیره گوا را با پرواز چارتر به مقصد تهران، ترک خواهد نمود.

این ملاقات، پنج شنبه شب در استادیوم جواهرلعل نهرو انجام خواهد شد.

بعلاوه با اوج گیری شیوع ویروس کووید19 در کشور هند، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه هماهنگی پیش از شروع ملاقاتهای روز پنجم مسابقات در گروه چهارم بار دیگر بر رعایت دقیق پروتکل ها و حفظ حباب پزشکی از سوی تیم های حاضر در کشور هند تاکید کردند.

غیر از تیم گوا، تیم های پرسپولیس ایران، الوحده امارات و الریان قطر در جزیره گوا حضور دارند.

در این زمینه، رفتار حرفه ای کادرفنی، بازیکنان و همراهان کاروان پرسپولیس ایران در حفظ حریم بهداشتی و حباب پزشکی قابل تحسین است. تمام اعضای تیم در جزیره گوا به صورت مرتب و بعد از هر بازی، تست PCR را پشت سر می گذارند و تحت مراقبت کامل هستند تا شرایط قرنطینه را حفظ نمایند.

بعلاوه نمایندگان کنفداسیون فوتبال آسیا در نشست امروز، ضمن برشمردن مجدد نکات مربوط به پروتکل های ابلاغی برای مقابله با کرونا، نسبت به برخورد با نادیده دریافت این موارد هشدار داد.

یکی از مدیران ارشد AFC در این ارتباط، با اعلام اینکه با مشاهده خروج تعدادی از اعضای یکی از تیم ها، خارج از حباب پزشکی معین شده، آن افراد به قرنطینه 72 ساعته فرستاده شده اند، خواستار رعایت دقیق همه موارد از سوی تیم های حاضر در جزیره گوا شد.

خبر دیگر اینکه برای مسابقه فردا، رنگ پیراهن دو تیم پرسپولیس ایران و الوحده امارات در جلسه هماهنگی مدیران که امروز به صورت آنلاین انجام گرفت، معین شد.

از سوی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم و امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه در این جلسه حضور داشتند.

بر اساس تصمیم مسئولان برگزاری بازی، پرسپولیس با پیراهن اصلی و قرمز رنگ به میدان می رود و دروازه بان تیم هم یکدست سبز می پوشد. الوحده در این بازی سفیدپوش خواهد بود و دروازه بان این تیم، پیراهن خاکستری به تن می نماید.

نیمکت نشینان پرسپولیس، کاورهای نقره ای می پوشند و نیمکت نشینان الوحده هم صاحب کاورهای طلایی هستند.

تیم داوری مسابقه هم با پیراهن زرد، در میدان حضور پیدا می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1702

به "خبرنگاران هماهنگی باشگاه پرسپولیس با مسوولان AFC برای بازگشت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هماهنگی باشگاه پرسپولیس با مسوولان AFC برای بازگشت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید