ب ام و سری 4 گرن کوپه آماده رونمایی

به گزارش مجله فضای وب، سری 4 گرن کوپهٔ جدید در سال 2021 به عنوان رقیب مستقیم آئودی A5 اسپرت بک به بازار خواهد آمد اما جدیدترین تصاویر جاسوسی آن نشان می دهد که تقریباً آمادهٔ کنار زدن پوشش ها است.

ب ام و سری 4 گرن کوپه آماده رونمایی

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، خودروی آزمایشی که با پوشش های استتاری در حال آزمایش دیده شده است، از نسخه های پایینی سری 4 است زیرا اگزوزهای دایره ای آن نشان می دهند که با نسخهٔ بالا ردهٔ M440i سروکار نداریم. در پروفیل جانبی خودرو برچسب هایی شبیه دستگیره های معمولی درها به چشم می خورد که به جهت منحرف کردن نگاه ما از دستگیرهای اصلی تعبیه شده اند زیرا این دستگیرها از نوع جدید پاپ آپ یا بیرون آی هستند که با سری 3 و سری 4 کوپه تفاوت دارند. بخش جلویی ب ام و سری 4 گرن کوپهٔ جدید اما آشنا به نظر می رسد زیرا تقریباً شاهد همان نمای هستیم که در سری 4 کوپه دیده ایم؛ بنابراین بدیهی است که در گرن کوپه هم همان جلوپنجرهٔ نفرت انگیز/دوست داشتنی و فلپ های فعال را ببینیم که بسته به نیاز خودرو برای خنک کنندگی، باز یا بسته می شوند.

نسل جدید سری 4 گرن کوپه با پیشرانه های معمول بنزینی و دیزلی به بازار عرضه خواهد شد که با سری 4 کوپه و کانورتیبل مشترک هستند. پرچم دار خانوادهٔ این کوپهٔ چهاردر مدل M440i خواهد بود که به یک پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ با تکنولوژی هیبریدی خفیف مجهز خواهد بود. این موتور مثل نسخهٔ کوپه، 382 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1394

به "ب ام و سری 4 گرن کوپه آماده رونمایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ب ام و سری 4 گرن کوپه آماده رونمایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید