جکی چان سینمای چین را به تورنتو می برد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، جکی چان ستاره فیلم های هنگ کنگی و جانی تو استاد فیلم های اکشن به کانادا می فرایند تا در بخش یک قرن از سینمای چین فستیوال بین المللی فیلم تورنتو شرکت نمایند.

جکی چان سینمای چین را به تورنتو می برد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزانترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

چان در روزهای 12 تا 14 ژوئن (22 تا 24 خرداد) و تو روزهای 12 و 13 ژوییه (21 و 22 تیر) در فستیوال برای همکاری بین فستیوال تورنتو و آرشیو فیلم های چین حضور خواهند داشت.

کارگردان چن کایگ، نانسون شی مدیر اجرایی کارگاه فیلم های هنگ کنگ و کریستوفر دویل همکار قدیمی وونگ کار وای از دیگر چهره هایی هستند که در این فستیوال حضور خواهند داشت.

در کنار نمایش حدود 80 فیلم چینی، هنگ کنگی و تایوانی، بخش یک قرن از سینمای چین شامل نمایشی هنری از کارهای هنرمند بصری اهل شانگهای، هم می گردد.

در حالی که استودیوهای بزرگ فیلمسازی و تهیه نمایندگان دیگر سعی دارند فیلم های پرفروششان را وارد بازار عظیم چینی نمایند، فستیوال تورنتو از این فرصت طولانی که از روز 5 ژوئن شروع می گردد و تا 11 آگوست ادامه دارد، استفاده می نماید تا فیلم های آسیایی را به نمایش بگذارد.

نمایش فیلم های تابستانی هم قرار است با همکاری یو. سی. ال. ای فیلم و انستیتوی فیلم بریتانیا در لندن و مرکز استرالیایی فیلم در ملبورن در فستیوال تورنتو حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 764

به "جکی چان سینمای چین را به تورنتو می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جکی چان سینمای چین را به تورنتو می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید