خبرنگاران الزام عملیات سوخت گیری توسط پمپ های بنزین در استان مرکزی

به گزارش مجله فضای وب، اراک - خبرنگاران - دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: عملیات سوخت گیری در صندلی های بنزین استان مرکزی با هدف پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، باید از توسط اپراتورها انجام گردد.

خبرنگاران الزام عملیات سوخت گیری توسط پمپ های بنزین در استان مرکزی

عباس قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: طرح سوختگیری توسط اپراتورهای پمپ های بنزین از مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی لازم الاجراست.

وی ادامه داد: هفته گذشته یکی از صندلی های سوخت در اراک به همین دلیل برای مدت یک روز مهر و موم شد و بعد از تامین نیروهای مورد احتیاج فعالیت خود را از سر گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اراک افزود: مصوبه سوخت گیری توسط اپراتورهای پمپ بنزین ها به وسیله شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان به تمام صندلی های سوخت ابلاغ شده و در صورت بی تفاوتی نسبت به این مساله مهم،صندلی های متخلف مهر و موم می شوند.

قاسمی یادآوری کرد: تعطیلی تمامی مراکز عرضه قلیان، پیگیری مقدمات لازم برای افزایش فراوری واحدهای مواد ضد عفونی نماینده، سازماندهی پنج تیم نظارتی نامحسوس برای نظارت بر فراوری و توزیع به قیمت مصوب مواد ضدعفونی نماینده، نظارت گسترده بر فعالیت داروخانه ها در توزیع اقلام بهداشتی به مردم از دیگر اقدامات دستگاه قضایی در استان مرکزی در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا است.

91 صندلی سوخت در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 846

به "خبرنگاران الزام عملیات سوخت گیری توسط پمپ های بنزین در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران الزام عملیات سوخت گیری توسط پمپ های بنزین در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید